Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on ihan mukava ja hyvä isä, mutta

Vierailija
26.05.2015 |

hänen kanssaan oleminen syö itsetuntoani. Hän ei ole yhtään kiinnostunut musta ja mun asioista, eikä esim. koskaan sano mulle mitään hyviä asioita (vaikkapa nyt laittamastani ruuasta, ulkonäöstäni tai mistään mitä teen tai olen). Mulla on itsetunto ihan maassa, kun en ikinä saa häneltä mitään palautetta tai kiinnostusta mun olemistani tai tekemistäni kohtaan. Tuntuu, niin kuin olisin näkymätön.

Pitääkö tässä vain asennoitua niin, että haen eroa sitten, kun pikkulapsiaika on ohi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:34"]

Mites hän suhtautuu, kun itse annat hänelle myönteistä palautetta ja osoitat kiinnostusta? Ottaako itsestäänselvyytenä, ilahtuuko, ihmetteleekö vai mitä tekee? Ehkä hänen maailmassaan vaan ei kommentoida hirveästi mitään. 

[/quote]

En enää anna hänelle juuri myönteistä palautetta. Ei mitenkään ihmettele palautetta tai sitä, kun osoitan kiinnostusta hänen asioihinsa tai kommentoi em. asioita. Hänen maailmassaan ei todella kommentoida asioita, varsinkaan, jos ne liittyvät minuun.

Ap

Vierailija
2/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin sinä, niin

1. Kertoisin mitä tarvitsen

2. Menisin pariterapiaan

3. Alkaisin hkemaan hyväksyntää itseni sisäpuolelta, lukemalla tai menemällä terapiaan

4. Alkaisin tekemään asioita joissa olen hyvä ja tätä kautta saisin hyväksyntää itseni ulkopuolelta

5. Muuttaisin ulkonäköäni niin,,että minut huomattaisiin ja saisin hyväksyntää

6. Alkaisin elÄ omaa elämääni kaikilla tahoilla

7. Eroaisin

tässä järjestyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet voinut olla tommosen miehen kanssa? Suosittelen et keskustelet asiasta ennen ku mietit eroa ja alat itse kehua miestäsi. Tuskin se hiekkapillusta akkaa joka keskittyy negatiivisiin asioihin haluaa kehua

Vierailija
4/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vast 7, suosittele kirjoja?

Vierailija
5/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:38"]

Jos minä olisin sinä, niin

1. Kertoisin mitä tarvitsen

2. Menisin pariterapiaan

3. Alkaisin hkemaan hyväksyntää itseni sisäpuolelta, lukemalla tai menemällä terapiaan

4. Alkaisin tekemään asioita joissa olen hyvä ja tätä kautta saisin hyväksyntää itseni ulkopuolelta

5. Muuttaisin ulkonäköäni niin,,että minut huomattaisiin ja saisin hyväksyntää

6. Alkaisin elÄ omaa elämääni kaikilla tahoilla

7. Eroaisin

tässä järjestyksessä.

[/quote]

Keskustelu ei auta, olen kyllä useasti aiemmin tästä puhunut, muttei siitä ole ollut mitään apua. Käytiin joskus perheneuvolassa juttelemassa, muttei siitäkään ollut oikein mitään apua tai mitään muutosta. Kun on pienet lapset, on niin vähän aikaa tehdä asioita vain itseään varten. Jotenkin olen alkanut pyöritellä tuota eroa mielessäni, että olisi jotain, johon tähdätä. Toisaalta se ahdistaa, ajattelen, että se voisi murtaa mieheni aika pahoin.

Ap

Vierailija
6/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:39"]

Miten olet voinut olla tommosen miehen kanssa? Suosittelen et keskustelet asiasta ennen ku mietit eroa ja alat itse kehua miestäsi. Tuskin se hiekkapillusta akkaa joka keskittyy negatiivisiin asioihin haluaa kehua

[/quote]

Alan kehua miestäni? Jos se kehuminen ei ole aiemmin saanut mitään vastavuoroisuutta aikaan, niin miten ihmeessä se yhtäkkiä muuttaisi kaiken? Keskustelemisesta ei ole ollut mitään apua.

Ap

Vierailija
7/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:41"]

vast 7, suosittele kirjoja?

[/quote]

tutstuisin mindfulneessiin tai intuitioon liittyviin kirjoihin. Siis sellaisiin, joissa opetellaan kuuntelemaan omaa sisintään. 

Vierailija
8/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin yksin tän asian kanssa, kenellekään en voi puhua.

Vierailija
9/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia kannattaa miettiä a) haluanko oikeasti tähän paskaan maailmaan lapsia?, b) onko tuo mies oikeasti hyvä kaikella tapaa? Ja c) kestänkö sen että parisuhteeni tulee tuhoutumaan?

...kannattaisi miettiä ensin.

Vierailija
10/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:33"]

Tämän takia kannattaa miettiä a) haluanko oikeasti tähän paskaan maailmaan lapsia?, b) onko tuo mies oikeasti hyvä kaikella tapaa? Ja c) kestänkö sen että parisuhteeni tulee tuhoutumaan? ...kannattaisi miettiä ensin.

[/quote]

Anteeksi, nyt en ihan ymmärtänyt, miten tuo liittyy minuun.

Ap

Vierailija
11/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites hän suhtautuu, kun itse annat hänelle myönteistä palautetta ja osoitat kiinnostusta? Ottaako itsestäänselvyytenä, ilahtuuko, ihmetteleekö vai mitä tekee? Ehkä hänen maailmassaan vaan ei kommentoida hirveästi mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä