Tunnetko ketään josta ajattelet, että on kyllä kunnon lellitty...
Kommentit (9)
Pääsee helpommalla kuin minä. Siksi on lelliaikuinen.
Vierailija kirjoitti:
On päässyt lähes kaikkiin hakemiinsa kouluihin ja työpaikkoihin. Fiksun ja vahvan oloinen kaveri. Uskaltaa olla oma itsensä.
Miten niin lellitty siis? Omilla avuillaan päässyt kouluihin ja työpaikkoihin. Taidat olla vain kateellinen.
Suomessa on lellitty jos saavuttaa jotain omalla työllään. Nämä pitää porukalla repiä alas. Mutta jos saavuttaa narsismilla, se hyväksytään. Se on jännittävämpää, kunhan ei päädy itse kohteeksi.
Pilalle passattu seurapiirirouva. Monimiljonääri, pihi kuin mikä.Pelkää köyhyyttä.Jokainen taulu seinillä , yksikään ei alta 40 000 euroa .Ylähintaa en uskalla edes arvella.
Korut, siis KORUT! Ei mitään pikkutimantteja eikä halpoja kelloja. Antiikit!
Ulkomaan asunnot, kaikkea on mutta onpa onneton !
Olimme pyöräilemässä viime kesänä.
Hänellä erittäkin kaunis valkoinen pitsitakki . Mainitsin sen.
Joo, Oli alennusmyynnissä Milanossa 13 000 Ruotsin kruunulla.
Soittaa minulle joka päivä. Ihan siskosuhde tyyppi turvallisuuden tunne hänelle, että olen lähellä.
Silti olemme kuin yö ja päivä.
Merkillinen ystävyys.
Tunnen muutaman. Helppo elämä kutakuinkin, ei vastustusta, saaneet kaiken aika helpolla. Hyökkivät toisten päälle kuin hyeenat ja tuomitsevat muita. Eivät käsitä että miten helppoa elämää elävät. Isoon talon tyttäret jne
Sellainen, joka on saanut lapsuudestaan asti kaiken ja vähän enemmänkin valmiina ja kuvittelee aikuisenakin tämän olevan omaa ansiota. Eikä osaa kyseenalaistaa mitään omassa elämässään, ei osaa itsereflektiota. Tunnen tällaisen tyypin.
Ovat niin lellittyjä että eivät käsitä päissään miten paljon toiset joutuvat tekemään töitä joidenkin asioiden eteen.
Oletko varma, että näin on, vai onko sellainen vaikutelma? Että helpolla on päässyt?
On päässyt lähes kaikkiin hakemiinsa kouluihin ja työpaikkoihin. Fiksun ja vahvan oloinen kaveri. Uskaltaa olla oma itsensä.