Peukutetaan KIUSALLISIA sosiaalisia tilanteita
Kommentit (496)
Vierailija kirjoitti:
Kun et satu muistamaan jotain tiettyä oikeinkirjoitussääntöä (esim. kirjoitat yhdyssanan erikseen tai lisäät sydämeen toisen ämmän)
Kun et satu muistamaan, että lauseen loppuun tulee piste.
Kaupan kassa toivottaa hyvää päivänjatkoa kuulostaa ittuilulta en vastaa siihen mitään pelkkä terve ja kiitos pitää riittää
Vierailija kirjoitti:
Voimakas tuoksuinen tuhnu omassa työhuoneessa ja saat yllätysvieraita...Tai tyhjässä hississä, kunnes seuraavassa kerroksessa sisään astuu lisää väkeä.
Ollaan kyläilemässä ja vatsaa alkaa vääntämään. Menet vessaan ja yrität suoriutua äänettömästi. Sillain varovasti yrität, mutta lähtee sellainen pieru, että kaikki varmasti kuulevat...
Tai illalla istut työhuoneessasi ja luulet, ettei muita ole paikalla, joten viimein uskallat tuhnutella ne päivän aikana kertyneet kaasut. Eiköhän heti kohta tule joku työkaveri huoneeseen ja alkaa ihmetellä, onko huoneen ilmastoinnissa jotain vikaa. Siinä sitten molemmat tuijoteltiin vähän aikaa sitä ilmastointikanavaa ja pohdittiin, että pitäisiköhän ilmoittaa kiinteistöhuoltoon.
Vierailija kirjoitti:
Olet puolisosi kanssa kaupassa ja harhailette ostoksia eri väliköistä. Huomaat puolisosi selkä sinuun päin kauempana ja päätät säikäyttää. Säikytetty kääntyy ympäri ja onkin huomattavasti vanhempi, tuikituntematon henkilö ja pitelee sydäntään.
Joo. Olen vastaavassa tilanteessa laittanut ostoksia ventovieraan kärryyn...
Siskoni taas kerran kaupassa nosti toisen asiakkaan kärrystä vaatteen ja ihasteli minulle kovaan ääneen... kunnes kärryn omistaja palasi...
Puhelimessani oli useita soittoääniä eri henkilöille. Olin neuvottelussa, johon osallistui myös esimieheni ja ulkopuolisia toimittajia. Neuvottelu venyi ja minun oli pakko poistua hetkeksi wc-käynnin ajaksi. Olin unohtanut puhelimeni neuvotteluhuoneen pöydälle ja vielä soittoääni kovalle. Kun palasin, puhelimeni oli soinut jo tovin ja kaikki solmiokaulat neuvotteluhuoneessa kuuntelivat erästä hyvin rankkaa metallikappaletta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun työterveyshoitaja ehdottaa, että meillä olisi mahdollista antaa aika psykoterapeutille ja että totta kai se kannattaa katsoa. Sitten kun menet terapeutin vastaanotolle hän jotenkin istuu fleguna ja sanoo, että aloita vain. Siis mitä aloita?! Ja terapeutti on vain ihan hiljaa koko ajan. Tuo käynti oli erittäin kiusallinen ja harmittaa vieläkin jälkikäteen.
ps. kyllä joillain on todellakin helppo työ...
Mulle sattu tämmönen katatoninen tapaus kerran terapeutiksi. Nostin perseeni penkistä ja läksin ennen ajan täyttymistä ovesta ulos kun itsellä ei tarinaa enää riittänyt ja toinen ei sano sanaakaan.
Mun kohdalle osui kauhea hössöttäjä. Oli myöhässä ja sitä valitteli vuolaasti, oli kuulemma kauheasti kaikkia hoidettavia asioita. Sitten siirteli papereita pöydällä pinosta toiseen touhukkaana ja selitti, kuinka hän ei ole jouluihminen ollenkaan. Kun vihdoin sain suun vuoron, en enää muistanut miksi olen siellä vaan änkytin jotain toissijaista. Ei tarvinnut mennä toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimessani oli useita soittoääniä eri henkilöille. Olin neuvottelussa, johon osallistui myös esimieheni ja ulkopuolisia toimittajia. Neuvottelu venyi ja minun oli pakko poistua hetkeksi wc-käynnin ajaksi. Olin unohtanut puhelimeni neuvotteluhuoneen pöydälle ja vielä soittoääni kovalle. Kun palasin, puhelimeni oli soinut jo tovin ja kaikki solmiokaulat neuvotteluhuoneessa kuuntelivat erästä hyvin rankkaa metallikappaletta.
Mun miehellä alkoi palaverissa soida "taivas lyö tulta", kun minä soitin ja hän oli unohtanut laittaa puhelimen äänettömälle.
Kiusallista on törmätä aamulla taas siihen samaan koiranulkoiluttajaan, jonka kanssa just edellisenä aamuna oli rupateltu pitkä tovi. Oltiinko me molemmat tänään tavanomaisesta poikkeavalla reitillä siksi, ettei törmättäis?
Meinaat kaatua useita kertoja liukkaalla kelillä ja näytät siltä kun vetäisit nopeita tanssiliikkeitä.
Kun menet sateisena päivänä tavarataloon ja tutkittuasi kosmetiikkaosaston hyllyillä tuotteita pitkän tovin, tajuat että pidät edelleen sateenvarjoa pääsi päällä.
Menet Giganttiin ostamaan mikroaaltouunia, löydät sopivan ja myyjä ilmestyy takaasi: "Hei, voisinko samalla kilpailuttaa sun kännykkäliittymän? Entä mihin firmaan maksat sähkölaskua???"
Haluisin vain sen mikroaaltouunin, kiitos.
Tätä onneksi tapahtui vain nuorempana: paikalla oleva pariskunta alkaa nuoleskella toisiaan, ja kolmantena pyöränä on vaikea kehottaa heitä lopettamaan. Vielä kiusallisenpaa on se, että pariskunta tulkitsee kolmanne pyörän kiusaantumisen kateudeksi ja alkaa esittää vielä kiihkeämpää suutelemista.
Syömässä porukalla ja näet että sylkeäsi lentää toisen ruokaan
Vetoketju auki koko pvn tai hampaan välissä päivän lounas...huomaat sitten kotona.
Kumarrut ja pieraiset julkisella paikalla kovaan ääneen
Meikit levinneet etkä huomaa. Rispasit luomilla tai poskilla ja kulmakarva puoliksi poissa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun luulee kuuntelevansa eroottispainotteista äänikirjaa korvakuulokkeilla julkisessa kulkuneuvossa ja kaikki onkin kuulunut jo pitkään kaikille.
Tää on paha 😂😂
Kyllä kansa on nauranut partoihinsa kun mies on joko punastellut tai huokaillut ääneen.
Kun menet parkkipaikalla väärään autoon istumaan.
Vanha tuttava kävelee sattumalta vastaan perheensä kanssa ja vanhemmat esittelevät tuoretta tulokastaan vaunuissa. Toteat iloisesti, että "ai juku, kun on isänsä näköinen lapsi ja niin on myös hänen vanhempi sisarensa", jolloin äiti toteaa, että vanhemmalla on eri isä.