Peukutetaan KIUSALLISIA sosiaalisia tilanteita
Kommentit (496)
Nämähän on elämää. Mikä teitä vaivaa?
Olet naapurisi kanssa samaan aikaan rappukäytävässä ja yrität avata asuntosi lukon osoittamalla auton avaimella sitä kohti ja painelemalla oven avaus nappia. Sama on käynyt työpaikalle mentäessä, mutta työkaverit sentään tunnen, mutta naapuria en.
Kun menet töissä vessaan ja kiljaisten huomaatkin että siellä on joku laittamassa tamponia..oli vain unohtanut lukita oven. Onneksi oli tuntematon, eikä kukaan tuntemani..
Vierailija kirjoitti:
Nämähän on elämää. Mikä teitä vaivaa?
Joo, näitä on sattunut kaikille, mutta on ne silti kiusallisia ainakin sillä hetkellä. Useimmiten näille tilanteille tulee kyllä naurettua jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa myyjä hyökkää ylipirteänä päälle "miten voin auttaa?" ja joudut mongertamaan "katselen vain"
Osaan kuvitella itseni myyjän saappaisiin. Tuskinpa he edes olettavat asiakkaiden hihkuvan, että joo joo apua tänne heti, ai että kuinka ihanaa, että kysyit! Heidän on pakko kysyä ja varmaan osaavat odottaa kieltävää vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet puolisosi kanssa kaupassa ja harhailette ostoksia eri väliköistä. Huomaat puolisosi selkä sinuun päin kauempana ja päätät säikäyttää. Säikytetty kääntyy ympäri ja onkin huomattavasti vanhempi, tuikituntematon henkilö ja pitelee sydäntään.
Joo. Olen vastaavassa tilanteessa laittanut ostoksia ventovieraan kärryyn...
Siskoni taas kerran kaupassa nosti toisen asiakkaan kärrystä vaatteen ja ihasteli minulle kovaan ääneen... kunnes kärryn omistaja palasi...
Ihanko omistaja XDDDDDDD
Olin 12-vuotias ja ensimmäisiä kertoja kouludiskossa. Omasta mielestäni näytin kauniilta uudessa paidassa ja hameessa. Pojat kuitenkin katsoivat minuun päin ja naureskelivat. Tytöt eivät puhuneet mitään. Vihdoin huomasin, että hame oli häänyt sukkahousujen yläosan väliin niin nolosti, että pikkuhousut näkyivät. Se oli teini-ikäiselle hyvin noloa.
Vierailija kirjoitti:
Ekan korona-aallon alussa bussissa matkustaessa meni purkka väärään kurkkuun. Siitä yskimisestä ei meinannu tulla loppua ja kaikki muut matkustajat pelkäs mua ja katsoi inhoten kun naama punaisena yritin saada henkeä.[/quot
Olipa typeriä kanssamatkustajia. Olisin tullut kysymään onko sinulla hätä ja auttanut. Kyllä. erotan yskän ja kurkkuun juuttuneen esineen/ ruoan kakomisen.
Ensiaputaitoinen,
Kuntosalilla joskus päästin tosi muhevan mehevän pierun, joka jäi pitkäksi aikaa leijailemaan ilmaan. Siinäpä sitten sattui kuntosalin omistaja samalla paikalle kuin puskista ja ihmetteli ääneen hajua ja alkoi tutkimaan että johtuuko viemäristä vai mistä.. siinä sitten vaivihkaa vähin äänin liuktnin paikalta. En kyllä naisena ilennyt sanoa mitään.. hävetti.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla kehuin vuolaasti ja suht härskisti kaverille viereisessä pöydässä istuvaa miestä. Meinasin kuolla siihen paikkaan, kun tuo mies nousi, tuli meidän luokse ja kysyi selvällä suomella että saisko tarjota mulle drinkin.
Onni onnettomuudessa koska nykyään ollaan naimisissa, mut koskaan ei ole noin paljon hävettänyt.
Tuttua😚
Kun seisot tiskillä myyjän edessä ja hän puuhaa juuri sillä hetkellä jotain muuta, ja et ole varma onko hän huomannut läsnäoloasi vai pitäisikö sanoa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekan korona-aallon alussa bussissa matkustaessa meni purkka väärään kurkkuun. Siitä yskimisestä ei meinannu tulla loppua ja kaikki muut matkustajat pelkäs mua ja katsoi inhoten kun naama punaisena yritin saada henkeä.[/quot
Olipa typeriä kanssamatkustajia. Olisin tullut kysymään onko sinulla hätä ja auttanut. Kyllä. erotan yskän ja kurkkuun juuttuneen esineen/ ruoan kakomisen.
Ensiaputaitoinen,
Oletpa typerä. Kaikki eivät erota.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan tulee ihminen joka näyttää tosi tutulta, mutta sulla ei ole hajuakaan kuka toinen on, toinen tervehtii ja alkaa jutella ja edelleenkään et tiedä, kenen kanssa juttelet, etkä ilkeä kysyä suoraan.
Tässä vinnkki: ” Sun nimeshän on…”. Toinen vastaa: Liisa. Sinä jatkat että kyllä minä sen muistin mutta sukunimeä mietin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensiaputaitoinen,
Oletpa typerä. Kaikki eivät erota.
Kun toinen on tukehtumaisillaan?
-eri
Et huomaa että teams palaverissa mikkisi on auki ja puhelet jotain itseksesi
Se kun osallistut jonkun kokemusasiantuntijan monotoniselle luennolle ja tajuat aiheuttaneesi yleistä paheksuntaa nukahtamalla kesken kaiken...
Kerran eräs nainen, siisti joku 30 v tuli ruokalaan wc.paperet roikkuen. Aivan järkyttävää! Ja oliko siinä kakkaa , kuka sanoo sille!?
Sekun 15 vuoden päästä yrität herättää henkiin kaveruutta tyypin kanssa, jonka tunsit jotenkuten nuoruudessa ja kerran nuorena aikuisina ootte tanssineet ja pussaillet. Sillä on yli 1000 fb-kaveria joten Kai nyt voi lähestyä sitä kautta.
Jaa ei voi, hän ei sitten millään muista eikä kiinnosta. Voin kertoa että nolotti koska ihan iloisesti ja vilpittömin mielin Olin liikkeessä.
Kun luulet että puhut sille kenen kanssa olet kaupassa ja puhutkin vahingossa tuntemattomalle.