Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi omaa miestäni ei kiinnosta

Vierailija
24.01.2022 |

Olen yrittänyt saada yhteyttä mieheeni jo useamman kuukauden ajan. Ei auta sokeroitu keho, seksikkäät alusvaatteet, selkeät aloitteet tai asiasta puhuminen. Hänen puoleltaan ei tule minkäänlaista aloitetta. Olen kyllästynyt. Olen itsestäni huolehtiva, töissäkäyvä, treenattu nainen (160/52) Yhteydenottoja ja treffipyyntöjä tulee kyllä muualta, mutta omaa miestä ei kiinnosta. Takana on n 4 vuoden suhde enkä olisi valmis päästämään irti, mutta jatkuva torjutuksi tuleminen ei tunnu kivalta. Mitä voin vielä tehdä? Vai annanko vaan olla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleeni tulee, että jos mies ei naisen vartalosta vielä syty, niin toinen tie vois

olla hyväily ja nimen omaan peniksen sekä

mahdollisesti samalla kivesten sekä

reisien sikäli kuin hän sen sallii. Ehkä hän

sitä kautta oppisi tykkäämään myös seksistä

yleensäkin

Vierailija
2/12 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä naapurin ukolta kiinnostaako

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväillyt, antanut hierontoja ja muutenkin vihjaillut siihen suuntaan. Kiihottuu kyllä, mutta aina jokin muu voittaa: youtube, netflix tai muuten vaan väsyttää… Kun kysyn suoraan mistä asioista hän kiihottuu, mainitsee seksikkäät alusvaatteet ja minun aloitteeni, mutta ei ymmärrä etten jaksa olla jatkuvasti ainoa joka tekee aloitteen & tulla torjutuksi kerta toisensa jälkeen. Ehkä tää on vaan vaihe mikä menee ohi.

Vierailija
4/12 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole rakastunut, on kaappihomo tai aseksuaali tms.

Mietitäänkö asiaa Vauva-palstalla arvuutellen vai kysytkö mieheltä suoraan että mikä tilanne on? Mitä luulet että kumpi ratkaisee tilanteen paremmin?

Vierailija
5/12 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyysini on että tilanne ei korjaannu, vaan tuosta huononee juu.

Vierailija
6/12 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei saa paljaalla niin ymmärrän mietäsi,ei suihkussakaan käydä sadetakill

a

Vierailija
7/12 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kiinnosta ku ruuturunkkaus, näitä riittää

Vierailija
8/12 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset käy asiaan, mitä ihmeen "yrittänyt vihjailla". Minä ainakin käyn mieheni kaluun kiinni, ei hän karkuun ole vielä ikinä lähtenyt.

Vierailija
9/12 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on todennäköisesti muutamia kertoja tullut torjutuksi kanssasi ja ymmärtänyt, että vähemmän haluja osoittava osapuoli saa seksiä aina kun sille tuntuu tarvetta. Olet talutusnuorassa ja noin käy ennenpitkää sukupuolesta riippumatta sille joka on aloitteellisempi seksiasioissa. Usein se sattuu olemaan mies, koska melko useat naiset kuitenkin odottaa miehen olevan se aloitteellisempi, jotta voivat itse olla seksissä perinteistä naisroolia toteuttaen sen säännöstelijöitä. Onneksi tuo vonkaajan roolikin yhä useammin lankeaa naisillekin. Niin me perinteistä miesrooliakin elävät tehdään jos ei seksiä ala tulla ja naiset usein tykkää sellaisesta määrätietoisesta asenteesta seksissä "nyt nussitaan eikä hiplailla". Myönnä vain Ap reilusti, että haluaisit sellaisen miehen itsekin joka vie naisen vikisteessä. Miehesi kanssa et kovin helpolla laivan suuntaa saa käännettyä, koska hän on selkeästi suhteessanne niskan päällä, saaden sinut vonkaamaan ja miellyttämään itseään. Olisi pitänyt itsekin toimia tuolla tavoin kuin miehesi on toiminut liittoni alussa. Sinulla on aika vähän mahdollisuuksia saada mies enää itseäsi aloitteellisemmaksi, koska vähemmän aloitteellisen roolissa on varsin hyvä olla, kun seksiä suorastaan tuputetaan.

Vierailija
10/12 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentointia voisi helpottaa, jos kuvailisit millaista seksinne on ja mitä siihen yleensä sisältyy? Mitä siihen sisältyy harvemmin? Onko jotain mitä miehesi on ehdottanut, mutta et ole innostunut tai suostunut, entä toisin päin? Oletteko keskustelleet fantasioistanne vaikka tyyliin; mitä tekisit minun kanssani, jos saisit ihan vapaasti päättää? Ellette ole, kannattaa ihmeessä keskustella mahdollisimman avoimesti.

Vierailija
11/12 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa masennukselta?Kannattaa käydä juttelemassa lääkärille, ennenkuin on täysi lamaantuminen päällä!!!Liikaa huolia töissä tai kotona?

Vierailija
12/12 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on ”rakenteellista”. Miehellä on

kuin synnynnäisesti heikompi libido kui sinulla.

Hänet pitäis saada ymmärtämään tilanne eli

se että sinun persoonalliseen ominaisuuteesi

kuuluu voimakas halukkuus(libido). Hänen

tulee pyrkiä täyttämää sinun persoonallinen

tarpeesi ihan ystävällisellä mielellä ja kysyä:

saisko olla lisää. Ja sinä kerrot jos sinulle

maistuu. Niinhän hyvälle ystävälle tarjoillaan !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan