Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat talvihaalarit on Parhaat on Reusake, Roskuli ja Röpsy näitä olen aina ostanut. :)

Vierailija
21.09.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihania värejä.

Vierailija
2/5 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapaset jos vielä samasta setistä löytyisi :)

Minkälaisia kenkiä te olette löytänyt noihin pukuihin sopiviksi? Voi että kun tulisi nyt äkkiä 25 astetta pakkasta ja viiltävä puhuri että pääsisi oikein neiti käyttämään koko söpöä settiä. Ja sittenhän mulla on tosiaan ne hienostelulapaset ihan erikseen, ne maksoi vaan 29,90 kun tilasin ne Lontoosta ja postituskulut oli vain 15 euroa. Aivan täydelliset lapaset, mä olen niiiiin onnellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huutiksessa listattuna Röpsykkä jota on käytetty vaan hienosteluun, eli ei ollenkaan! Kokoa 100. Se on ihana puku, ihailtiin vaan naulakossa ja kun meillä kävi vieraita kaikki ihmelleti. Se on savi-muta-paska väritys, huppu on kukertava ja siinä on pienet nännit korvina. Tee haku huutiksessa!!

Anu

Vierailija
4/5 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengissä suosin ihan ehd pojalla Lumparlandia ja nyt neiti on aivan totaalihurahtanut Cämpin Octockeckukcen Le Petit Miss Elle de Telle BonBonin aus merde colours sukkiin. Jos joku vaan löytää jonkun nettishopin mistä niitä iiiihania sukkia saa niin kyllä tämä mamma tilaa :O Siis mitkä värit...

Vierailija
5/5 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttämättömästä saa huutiksessa vielä monta kymppiä! Anu