olisiko sinusta ok,jos miehesi
Eli jos miehesi hieroisi esim siskosi tai ystäväsi jalkoja? Olisiko se sinusta ok?
Kommentit (15)
Olisi. En ole mustasukkaista tyyppiä. :)
Riippuu tilanteesta. Jos läheisellä on kipeät jalat ja mies tarjoutuu avuksi, olisi toki ok.
Spontaani hyväily olisi aika kummallista ja olisi vaikea kuvitella, että sellainen olisi siskolle tai kaverillekaan ok.
Ei olisi. tai en siitä nyt mitään sanoisi, mutta saattaisin hieroa vastavuoroisesti miehen kavereiden hartioita pitkään ja hartaasti:)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:03"]
Riippuu tilanteesta. Jos läheisellä on kipeät jalat ja mies tarjoutuu avuksi, olisi toki ok. Spontaani hyväily olisi aika kummallista ja olisi vaikea kuvitella, että sellainen olisi siskolle tai kaverillekaan ok.
[/quote]
Mutta entä jos mies kiihottuisi siitä?
Yllätyin itsekin eilen omaa kieleteistä reaktioitani,kun mies kertoi joskus hieroneensa ex:sä siskon jalkoja. Miehestä siinä ei ollut mitään ihmeellistä,mutta minust siinä on jotain outoa..ehkä olen sitten vain outo. En voisi kuvitellakaan että siskoni mies hieroisi minun jalkojani,saati että ukko hieroisi siskoni jalkoja.
Olisi ok jos sisko/ystävä olisi esim loukannut jalkansa tai kävellyt koko päivän kipeillä koroilla. Miksi ei olisi?
Mitäs tuossa nyt on? Ihan normaalitoimintaa
Ei olisi ok. Koska se poikeaisi hänen tavanomaisesta käytöksestä, herättäisi se epäilyjä mistä on kysymys.
Saisi hieroa, mutta sen jälkeen hieroisin hänen veljeään.
Ei olisi koska mies ei koskaan hiero minua.
Yyy, tahtoisin sanoa että ei haittaisi, mutta oishan se nyt jotenkin tosi outoa. Liian intiimiä. *puistattaa*
Sitten vielä jatkokysymys: Entä olisiko ok, jos siskosi tai ystävättäresi hieroisi miehesi kullia?
t. ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:36"]
Sitten vielä jatkokysymys: Entä olisiko ok, jos siskosi tai ystävättäresi hieroisi miehesi kullia?
t. ap
[/quote] On ok, jos samalla siivoaa juustot esarin alta.
Jos on hieroja niin ok.Muuten ei.