Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Tulkitsinko tätä miestä täysin väärin?

Vierailija
26.05.2015 |

Tulkitsin että mies oli kiinnostunut koska hänen elekielensä paljasti sen; pitkät ujot katseet, flirttailevat hymyt, keskusteluissa kertoi paljon itsestään, ilmaisi selkeästi että on eronnut jne. Emme oikeastaan tunne yhtään, mutta törmäämme usein työn merkeissä. Mutta nyt yhtäkkiä mies vältteli täysin katsettani, ei edes tervehtinyt. Miten jonkun käytös voi muuttua täysin? Olen itse täysin ihastunut häneen, mutta en näytä sitä,ja saatan jopa vaikuttaa viileältä. Miksi mies oli edellisellä tapaamisella vielä ystävällinen ja selvästi kiinnostunut, ja nyt yhtäkkiä välinpitämätön? Mitä tapahtui?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli vaan ujo päivä :)

Vierailija
2/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli löytänyt jonkun toisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu, tai joku toinen johon se on ihastunut. Miehet ei koskaan sano suoraan mitään, mutta juuri tuollainen välttelevä käytös kertoo ettei ole kiinnostunut. 

Vierailija
4/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mutta en näytä sitä,ja saatan jopa vaikuttaa viileältä."

Varmaankin kyllästyi jääkuningattaren leikkeihin.

Vierailija
5/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaili, mutta ei vakavissaan ja säikähti, kun huomasi että sinä oletkin tosissaan.

Vierailija
6/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:37"]

"mutta en näytä sitä,ja saatan jopa vaikuttaa viileältä."

Varmaankin kyllästyi jääkuningattaren leikkeihin. 

[/quote] Tätä juuri pelkäänkin. Mutta olen kuitenkin ollut aktiivisempi kuin hän, laitellut turhanpäiväisiä tekstareita hänelle yms. Mutta en voi paljastaa tunteitani ennen kuin tiedän varmasti onko hän kiinnostunut, koska muuten pilaan yhteiset työkuviot. Mitä teen?

Vierailija
7/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokee ettet ole kiinnostunut koska ei ole saanut vastakaikua.

Pelkää, että saa syytteen seksuaalisesta häirinnästä, jos jatkaisi vielä.

Vierailija
8/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:51"]

Kokee ettet ole kiinnostunut koska ei ole saanut vastakaikua.

Pelkää, että saa syytteen seksuaalisesta häirinnästä, jos jatkaisi vielä.

[/quote] Eli jos hän on tärkeämmässä asemassa työpaikalla, pitääkö minun paljastaa tunteeni ja ottaa riski? Hän ei ilmeisesti uskalla ottaa riskiä? Minä en menetä siinä mitään muuta kuin että joudun kohtaamaan hänet usein torjunnankin jälkeen..tietenkin nolaan itseni täysin jos häne ei ole kiinnostunut...

Vierailija
9/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku vielä neuvoa? Omat tunteet ihan sekaisin...

Vierailija
10/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä pystyt olemaan vähemmän viileä ilman että heittäydyt kaulaankaan.

Vierailija
11/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä nainen:

Miehen käytös: Mutta nyt yhtäkkiä mies vältteli täysin katsettani, ei edes tervehtinyt

Oma kaytöksesi: Olen itse täysin ihastunut häneen, mutta en näytä sitä,ja saatan jopa vaikuttaa viileältä

Tehän olette molemmat ihan samanlaisia pösilöitä. Miksi se sinun kohdallasi olisi ok, mutta miehen kohdalla kauheaa?

Nyt joko olet nainen ja otat selvää onko teidän välillänne jotain, tai lopetat tuon teinijahkailun.

Pahinta mitä voi tapahtua: ette ole molemmat kinnostuneita ja ei tule parisuhdetta

Parasta mitä voi tapahtua: olette molemmat kiinnostuneita, tulee parisuhde ja mies muistaa maljapuheessa häissä kuinka "Riitta-Uolevi" uskalsi tehdä ensimmäisen liikkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi