Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä motivaatiota laihduttamiseen?

Vierailija
26.05.2015 |

Mistä saada motivaatiota laihduttamiseen? Olen 24-vuotias nuori nainen ja painan 88 kiloa. Olen siis oikeasti lihava. Ongelmana on se, etten tavallaan näe itseäni lihavana. Tiedättekö kun vaikka anorektikot näkevät itsensä lihavempina kuin ovat, niin minulla tämä toimii tavallaan toisin päin? Ajattelen, etten minä nyt niin lihava ole, vaikka kohta mitkään vaatteet eivät mahdu päälle. Tämä vaikuttaa jo terveyteeni, uraani töissä, parisuhteeseen, kaikkeen. Silti en saa otettuani niskasta kiinni.

Lihavana on jotenkin niin leppoisaa! Kukaan mies ei taatusti lähesty muuta kuin ystävällisissä merkeissä. Lisäksi lihavana on muutenkin tavallaan "näkymätön". Olen myös ammatissa, jossa etenemistäni edistäisi huomattavasti jos olisin laihempi. Minusta tuntuu, että tämä lihavuus on minulle jonkinlainen ns. psykologinen pakokeino. Menestymisen puutteeni voi laittaa ainoastaan lihavuuteni piikkiin, eikä sen, etten vain oikeasti ole riittävän hyvä. Ymmärrättekö?

No kuitenkin, onko kellään mitään hyviä motivoitumiskeinoja? Tässä iässä pitäisi kai jo pikkuhiljaa tehdä kunnollinen elämäntaparemontti, jottei tämä pilaa koko loppuelämää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan