Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaaja murtautunut autiotaloon nuuskimaan

Vierailija
26.05.2015 |

Kommenteissa kertoo kuinka oli oikein itkenyt, kun omistaja ei ollut vastannut hänen yhteydenottopyyntöihinsä kun olisi halunnut ostaa jonkun huonekalun autiotalosta: http://chicago187.blogspot.fi/2015/03/kronberget.html

Jos joku murtautuisi minun omistamaani taloon ja olisi niin tyhmä että ottaisi yhteyttä jälkeenpäin, nostaisin syytteen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shhhh! Tämä keskustelu on Chicago-Iidasta, josta ei saa sanoa tällä palstalla pahaa sanaa! Tämä keskustelu täyttää jo törkeän kunnianloukkauksen piirteet.

Vierailija
22/29 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kuka tahansa tehdä aiheesta rikosilmoituksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:11"]

Shhhh! Tämä keskustelu on Chicago-Iidasta, josta ei saa sanoa tällä palstalla pahaa sanaa! Tämä keskustelu täyttää jo törkeän kunnianloukkauksen piirteet.

[/quote]

Nyt jo ketjusta on poistunut viestejä, pian poistuu varmaan kokonaan.

Vierailija
24/29 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:05"]Ihanko luulette, ettei aateliskartanon kasvatilla olisi varaa maksaa sakkoja mikäli joku syytteen nostaisi?? Hahahaa vittu te ootte tyhmiä!!
[/quote]
Ihan kuin rahalla olisi hyvien tapojen ja lain yläpuolella. Oletko kenties Iida itse?

Vierailija
25/29 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, ihan itkettää ajatella että jonkun huonekalu on saattanut palaa! Kun haluan kaiken mikä ei edes minulle kuulu ja vedän itkupotkuraivarit jos en sitä saa!

Onkohan tolla bloggarilla ihan kaikki kotona?

Vierailija
26/29 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton bloggaajan kaikkia tekemisiä nyt katsotaan läpi sormien. Eri lait.

Vierailija
27/29 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua mä just luin?

Vierailija
28/29 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon niin koko sydämestäni että talon omistaja saa kuulla tapauksesta ja jättää haasteen. Ällöttävää kehuskella julkisessa blogissa tuollaisella.

Vierailija
29/29 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:56"]

Toivon niin koko sydämestäni että talon omistaja saa kuulla tapauksesta ja jättää haasteen. Ällöttävää kehuskella julkisessa blogissa tuollaisella.

[/quote]

Kuka noi Kruunuvuoren talot omistaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme