Bloggaaja murtautunut autiotaloon nuuskimaan
Kommenteissa kertoo kuinka oli oikein itkenyt, kun omistaja ei ollut vastannut hänen yhteydenottopyyntöihinsä kun olisi halunnut ostaa jonkun huonekalun autiotalosta: http://chicago187.blogspot.fi/2015/03/kronberget.html
Jos joku murtautuisi minun omistamaani taloon ja olisi niin tyhmä että ottaisi yhteyttä jälkeenpäin, nostaisin syytteen.
Kommentit (29)
Voiko kuka tahansa tehdä aiheesta rikosilmoituksen?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:11"]
Shhhh! Tämä keskustelu on Chicago-Iidasta, josta ei saa sanoa tällä palstalla pahaa sanaa! Tämä keskustelu täyttää jo törkeän kunnianloukkauksen piirteet.
[/quote]
Nyt jo ketjusta on poistunut viestejä, pian poistuu varmaan kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:05"]Ihanko luulette, ettei aateliskartanon kasvatilla olisi varaa maksaa sakkoja mikäli joku syytteen nostaisi?? Hahahaa vittu te ootte tyhmiä!!
[/quote]
Ihan kuin rahalla olisi hyvien tapojen ja lain yläpuolella. Oletko kenties Iida itse?
Yhyy, ihan itkettää ajatella että jonkun huonekalu on saattanut palaa! Kun haluan kaiken mikä ei edes minulle kuulu ja vedän itkupotkuraivarit jos en sitä saa!
Onkohan tolla bloggarilla ihan kaikki kotona?
Ton bloggaajan kaikkia tekemisiä nyt katsotaan läpi sormien. Eri lait.
Toivon niin koko sydämestäni että talon omistaja saa kuulla tapauksesta ja jättää haasteen. Ällöttävää kehuskella julkisessa blogissa tuollaisella.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:56"]
Toivon niin koko sydämestäni että talon omistaja saa kuulla tapauksesta ja jättää haasteen. Ällöttävää kehuskella julkisessa blogissa tuollaisella.
[/quote]
Kuka noi Kruunuvuoren talot omistaa?
Shhhh! Tämä keskustelu on Chicago-Iidasta, josta ei saa sanoa tällä palstalla pahaa sanaa! Tämä keskustelu täyttää jo törkeän kunnianloukkauksen piirteet.