Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten keksiä hyvä nimerkki, joka ei hävetä myöhemmin?

Vierailija
26.05.2015 |

Ajattelin luoda itselleni instagramiin tilin. Miten keksin itselleni hyvän nimimerkin, johon ei kyllästy tai se ei ala kaduttamaan. Omaa nimeä en halua käyttää.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä voisi olla hyvä nimimerkki. Tai myötähäpeä.

Vierailija
22/28 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alli KUIKAMOINEN, ole hyvä : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistä kaksi asiaa joista pidät, ja luo uusi yhdyssana. Esim. jos pidät kirjoista ja linnoista -> Kirjalintu.

Vierailija
24/28 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis oman nimeni keksin ihan vain siitä että mies toi juuri kotiin grillimättöä, mutta outoa kyllä, en kadu sitä :D

Vierailija
25/28 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista häpeilyä sun instatouhu alusta alkaen kun keksimätön nimimerkkikin jo hävettää.

Vierailija
26/28 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogien nimetkin ovat yleensä aikamoista häpeänlähdettä. Pupulandia vaikka. 😂 Mungolife 🤣

En voi jatkaa enempää... 🤮

Vierailija
27/28 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä aiot julkaista ja keksi siihen sopiva nimi. Ite laitoin tilini nimeksi @omaaajatteluani, koska mun kuvat on semmoisia kuin mun ajatuksetkin. Lisäks se toimii ohjenuorana, ettei sorru muiden tyylien kopioimiseen.

Niin, että jos laitat nimen, joka kertoo sun kuvista ja pitää yllä jonkinlaista matalaa rimaa sille mitä julkaisee.

Vierailija
28/28 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa, mulle kans mukava instanimi. N51, ei mielenkiinnon kohteita tai harrastuksia, kotona viihdyn, yksinäinen. Tai no emmerdale on hyvä. Ehdotuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi