Miten keksiä hyvä nimerkki, joka ei hävetä myöhemmin?
Ajattelin luoda itselleni instagramiin tilin. Miten keksin itselleni hyvän nimimerkin, johon ei kyllästy tai se ei ala kaduttamaan. Omaa nimeä en halua käyttää.
Kommentit (28)
Yhdistä kaksi asiaa joista pidät, ja luo uusi yhdyssana. Esim. jos pidät kirjoista ja linnoista -> Kirjalintu.
No siis oman nimeni keksin ihan vain siitä että mies toi juuri kotiin grillimättöä, mutta outoa kyllä, en kadu sitä :D
Melkoista häpeilyä sun instatouhu alusta alkaen kun keksimätön nimimerkkikin jo hävettää.
Blogien nimetkin ovat yleensä aikamoista häpeänlähdettä. Pupulandia vaikka. 😂 Mungolife 🤣
En voi jatkaa enempää... 🤮
Mieti mitä aiot julkaista ja keksi siihen sopiva nimi. Ite laitoin tilini nimeksi @omaaajatteluani, koska mun kuvat on semmoisia kuin mun ajatuksetkin. Lisäks se toimii ohjenuorana, ettei sorru muiden tyylien kopioimiseen.
Niin, että jos laitat nimen, joka kertoo sun kuvista ja pitää yllä jonkinlaista matalaa rimaa sille mitä julkaisee.
Auttakaa, mulle kans mukava instanimi. N51, ei mielenkiinnon kohteita tai harrastuksia, kotona viihdyn, yksinäinen. Tai no emmerdale on hyvä. Ehdotuksia?
Häpeä voisi olla hyvä nimimerkki. Tai myötähäpeä.