Miten keksiä hyvä nimerkki, joka ei hävetä myöhemmin?
Ajattelin luoda itselleni instagramiin tilin. Miten keksin itselleni hyvän nimimerkin, johon ei kyllästy tai se ei ala kaduttamaan. Omaa nimeä en halua käyttää.
Kommentit (28)
mission impossible, kyllä sitä jossain vaiheessa kumminkin häpeää :D
Etsi jostakin muinaisesta uskonnosta sellaisen jumalattaren nimi, johon voisit samastua. Roomasta, Kreikasta, etruskeilta, sumerilaisilta, zarathustralaisilta...
Nimerkki on ihan hyvä. Keksitkin sen jo.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:59"]Nimerkki on ihan hyvä. Keksitkin sen jo.
[/quote]
Tuo olisi hauska, mutta se hävettää jo nyt. T. AP
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:54"]av-mamman mietteet
[/quote
Muuten hyvä mutta en ole mamma :(. T. AP
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:15"]Miksei omaa nimeä?
[/quote]
Se oli jo varattu, liian yleinen nimi. :(
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:15"]Miksei omaa nimeä?
[/quote]
Se oli jo varattu, liian yleinen nimi. :(
[/quote] laita joku erikoismerkki perään. Kokeilitko etunimi ja toinen nimi yhdistelmää?
Jos omassa nimessä A laita tilalle V (esim SVNNV), käytä numeroita kirjainten sijasta (54NN4)?
Instagramissahan nimimerkkiään voi muuttaa koska vain jos siihen sattuu kyllästymään.
Minulla on toinen nimeni ja mummon tyttönimi.
nimimerkkiä voi muuttaa milloin vaan instagramissa
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:47"]
Minulla on toinen nimeni ja mummon tyttönimi.
[/quote]
Johannes Iso-Heijari?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:47"]Minulla on toinen nimeni ja mummon tyttönimi.
[/quote] mullahan toi olis hauska, mummoni tyttönimi kun oli Puikko :D
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:47"]Minulla on toinen nimeni ja mummon tyttönimi.
mullahan toi olis hauska, mummoni tyttönimi kun oli Puikko :D
Ai, onko sun nimi Kala? Neulonta? Jää?
minunblogi.com