Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Retkipesukone ja kokemukset

Vierailija
24.01.2022 |

Retkipesukoneesta kuulisin mielelläni kokemuksia. Missä käytössä paras ja mitä tulisi välttää?

Lähinnä ajattelin pikkupyykin pesuun.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulsaattori /mini pesukone. Eli tarkoitus ottaa matkailuautoon/mökille mukaan. Näin ei tarvitse ottaa järkyttävää määrää vaatteita mukaan eikä tarvitse käyttää kalliita pesulapalveluita kuin isoille pyykeille ja harvoin.

Olen tarpeeksi pessyt pyykkiä käsin reissussa ja vielä omat pyykit niin menee, mutta hankala jaksaa veivata käsin tarpeeksi puhtaaksi. Perheen pyykkejä en rupea käsin pesemään joten pieni retkikone/ pulsaattori olisi hyvä. Petivaatteet reissussa käydään pesemässä pesulassa (aika kallista!).

Vierailija
22/22 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulsaattori /mini pesukone. Eli tarkoitus ottaa matkailuautoon/mökille mukaan. Näin ei tarvitse ottaa järkyttävää määrää vaatteita mukaan eikä tarvitse käyttää kalliita pesulapalveluita kuin isoille pyykeille ja harvoin.

Olen tarpeeksi pessyt pyykkiä käsin reissussa ja vielä omat pyykit niin menee, mutta hankala jaksaa veivata käsin tarpeeksi puhtaaksi. Perheen pyykkejä en rupea käsin pesemään joten pieni retkikone/ pulsaattori olisi hyvä. Petivaatteet reissussa käydään pesemässä pesulassa (aika kallista!).

Pulsaattorikoneista itselläni ei ole käyttökokemusta. Netistä löytyy kyllä arvosteluja. Olen käsittänyt ettei kaikkia pulsaattorikoneita saa käyttää märkätilassa ja veden lämpötila tulee itse mitata ja sen suhteen on jotain rajoituksia. Vesi annostellaan koneeseen itse.

Käsin veivattavista on myös netissä arvosteluja ja YouTube Videoita. Suurin ongelma lienee se ettei nämä linkoa vaan pyykit jää todella märiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän