Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GALLUP: mitä ostat opettajalle?

Vierailija
26.05.2015 |

Tähän EI tarvitse vastata jos ei osta mitään. Tämä on vain niille jotka ostavat :)

Pää lyö täysin tyhjää. Kiva olisi muistaa naisopettajaa kun lapsi siirtyy seuraavalle luokalle ja tämä opettaja siis vaihtuu.

Mikä olisi järkevä ja hyvä lahja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikan jonka voi laittaa roikkumaan parvekkeelle ( kukan korvike)

Vierailija
2/6 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kasvoille soveltuvaa aurinkorasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosikn ostanut opettajille enää mitään. Yhdes vaiheessa meillä oli neljä koululaista, en todellakaan stressaa lahjoilla. Lapsi on askarrellut kortin jos on halunnut. Muuten on halaus riittänyt.

Vierailija
4/6 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen opettajille luokka ostaa yhden yhteisen lahjan (lahjakortit hemmotteluhoitoon). Näille lapsilta tulee siis tuon lisäksi vain itse askarreltu kortti. Yhden lapsen opettajalle taas ei ole yhteislahjaa niin ajattelin ruusun ja kahvipaketin tmv. ostaa. Jotain kuluvaa kuitenkin. Itse en tykkäisi mistään koriste-esineistä lahjoina yhtään. Mielummin siis jotain sellaista joka ei jää nurkkaan pyörimään tai kaapin täytteeksi käyttämättömänä.

Vierailija
5/6 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan leikkokukan sellofaanissa (5e) ja lapsi tekee kortin.

Vierailija
6/6 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopis päättää alakoulun, kerättiin opelle lahjakortti. Lapsi vie kortin.

Esikoinen lopettaa yläkoulun, ensimmäistä kertaa ikinä annamme alkoholia opettajalle lahjaksi. Hän saa pullon sakea, kävin juuri Japanissa ja tiedän että opettaja on Japani-fani.

Minusta juuri joku terassikukka on ihan hyvä, tai vaikka kassillinen yrttejä. Ehkä jotain sellaista, minkä saa kulutettua pois tai menee käyttöön, kuten joku kankainen kauppakassi.

Olen myös suosinut paikallisia käsityöläisiä, kerran vein pakkauksen yhden tekemiä lasinalusia ja kuulin myöhemmin, että ne ovat ihan jatkuvassa käytössä. Heillä on hyviä ideoita yleensä ja vähän erilaista tavaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi