Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä ihana mies 23.5.2015 Seinäjoen Citymarketissa

Vierailija
25.05.2015 |

Tavattiin ja näin maailman suloisimman hymyn...kumpa saisin sinuun yhteyden...

YLLÄPITO POISTI EDELLISEN VIESTIKETJUN, jossa kaikki yli 6000 etsintäkuulutuken nähnyttä häipyi mukanaan kuin tuhka tuuleen

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 04:08"]

Elikkä Päivölän Cittarissa, onko se sitten Jouppia vai Pohjaa? :) Alkuperäisessä viestiketjussa kerroinkin etten viitsi suoriltakäsin kertoa minkä näköinen mies kyseessä, kun kävi yksi herra sekoittamassa pakkaa (huijaamalla olemalla itse etsimäni mies). Jos mies tulee tätä kautta vastaan niin hänen täytyy itse kertoa tuntomerkeistä ettei väärinkäsityksiä enää sattuisi :) Sen verran voin sanoa että todella hyvin säilynyt mies, iältään noin 40. Saattaa heittää muutamalla vuodella molemmin puolin. Hän enkä mä itse oltu kumpikaan yksin liikenteessä. Miehellä ainakin yksi lapsi mukana ja mulla sukulainen. Siksi tilanne oli tosi huono, eikä päästy kunnolla lähentymään. Tosi syviä ja lempeitä katseita ja hymyä... Kiitos avusta jos viitsitte sanaa jakaa eteenpäin! :) Ap

[/quote]

Tismasiko ne ruskeat vaatteet ja ruutupaita?

Vierailija
2/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että niin tarkkaan en muista, ja ajantaju katosi niin...hiustyyli, kasvot, pituus ja paikka missä kohdattiin on kyllä muistissa.
Mutta kerro ihmeessä hiustyylistä niin selviää asia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen keski-ikäisen miehen hiustyyli. Ruskeat hiukset, sivuilta lyhyet ja päältä vähän pitemmät.

Vierailija
4/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ei kyllä valitettavasti taida osua kohdalle... Osaatko sanoa meidän kohtaamisesta mitään?
Ap

Vierailija
5/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät kato ketjua ylhäällä, niin aivan varmasti se jossain vaiheessa kantautuu seinäjokismiehen kohtaloksi kun hän tänne ajautuu puskaradion siivittämänä ja alkaa holtittomasti, mutta hyväntahtoisesti nauraa kun huomaa itseään jallitettavan. Ties vaikka olis jo huomannut, mutta tarkkailee mihin ketju johtaa.

Vierailija
6/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! Varmasti nauraisin mäkin näin epätoivoiselle etsintäkuulutukselle, en epäile yhtään :D Pakko se on yrittää kuitenkin, ei tuollaista koe kun kerran elämässä...
Ylläpito tosiaan oli poistanut alkuperäisen palastan, jossa meillä oli niin hyvä tsemppi päällä ;)
Jakakaas sanaa jos täälä Seinäjokilaisia tai lähikunnista!
Ap

Vierailija
7/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehellä K-kaupan asu päällään? Luulen, että sinusta tulee kaupalle vuoden asiakas, kun käyt siellä joka päivä postaamassa.

Vierailija
8/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Ihan asiakkaana oli.
Hehheh, harmi kun ei aika riitä kuin viikonloppuisin käydä ostoksilla ;)
Ap

Vierailija
9/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli mieleen, että onko siellä CM:ssä joku ilmoitustaulu, johon voisit ripustaa suuren printatun ilmoituksen, jossa kuvailet sitä katseidennevaihtoa sinä toukokuisena lauantaina? Sitä kauttakin sana voisi paikkakunnalla nopeasti levitä. Sitäpaitsi se ois vaan hauskaa. Teepä niin! Ja laitat sellaisia revittäviä lappuja siihen printin alaosaan, jossa joku sähköpostiosoitteesi, josta ei heti tunnista mutta sun kuitenkin.

Vierailija
10/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, näin kyllä sinut ja hymyilin sinulle, mutta niin teen usein tytöille. Valitettavasti olen varattu enkä ole kiinnostunut seurustelumielessä. T: Mies citymarketista

Vierailija
11/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko ap. tota 33:sta. Joku yrittää taas pilata tän ketjun. Varmaan ylläpidon naismiehet.

Vierailija
12/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä 32! Tuo olikin hyvä juttu, toisaalta en tiedä mitä sitten ilmoitustaulun lappuihin jättäisin itsestäni tietoa, en tietenkään puh.numeroa voi jättää...
Ap

Vierailija
13/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nro 33 olet sinä, niin eipä mahda mitään, kiitos vastauksesta.
Ap

Vierailija
14/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syntyikö kohtaamista siellä cittarissa? :)

Vierailija
15/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä poistaa keskusteluketju, joka kerrankin oli nautinnollista seurattavaa??? Niin olitkos siellä CM:ssä ap? Seinäjokinen mies vois kans palata ruutuun :) Jatketaan nyt sitä miehen metsästystä!

Vierailija
17/35 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun pysyt mukana piristämässä M44, taidetaan olla ainoita alkuperäisestä ketjusta...
Taidan jättää tämän nyt omalta osaltani tähän kun ylläpito meni pilaamaan koko prosessin. Kiitos vaan kaikille kun veitte sanaa eteenpäin, jos täälä muita "vanhoja lukijoita" vielä on :)
Ap

Vierailija
18/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyhän tämä taas, ihmettelin että missä se seinäjoki-ketju on. Ette tiiä mutta oon yksi niistä. joka pyöri tänää ihan tarkootuksella ennen iltakuutta siellä leipähyllyillä kun olin tätä ketjua päivällä selannu! En sitte tiiä mutta minusta siellä oli muutama muija jokka ihan ninku olis naureskellu ittekseen. Mitään kuvauksen mukasta miestä siellä ei näkynny, eikä toimittajiakaan ollu, harmi. Milläs se mies nyt löyrettäs?

Vierailija
19/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoen Citymarketin (kuvitteellinen) saldo Ma 23.5.2015:

kävijöitä: 8653 (2400 yli keskiarvon)

Myynti per asiakas keskiarvona (12,45€, 23€ alle keskiarvon)

Ostetuin artikkeli (tuorerieska, myyty 487 kpl, 427 yli päivittäisen normaalin)

Raportoituja häiriötilanteita (84, 82 yli päivittäisen keskiarvon)

Häiriön syyt: 52 kpl käsikähmiä leipäosastolla rieskapaketeista, 27 kpl kahden itseään "Reiskaksi" kutsuvan miehen välistä nujakkaa (wc käytävällä 7, leipäosastolla 20) 4 "kissatappelua" kahden tai useamman naisen välillä edellemainittujen "Reiskojen" huomiosta, 1 siveetön esiintyminen julkisella paikalla, pidätetty mies joka huhupuheiden mukaan ilmoittaa olevansa 29+1v (tutkinta kesken)

M44

Vierailija
20/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän CM:n toimitusjohtaja nyt meinaa kaikesta tästä?