Mikä näistä hiustyyleistä paras?
Mulla luonnonkiharat hiukset, ja tykkään romanttisemmasta lookista. Mikä näistä ois teidän mielestä paras?
1. http://www.short-hairstyles.co/wp-content/uploads/2015/01/short-messy-bob.jpg
Kommentit (18)
Aiotko siis suoristaa hiuksesi ensin? Jos otat luonnonkihariin hiuksiin tuollaisen kampauksen, saat aikaan oikein kunnollisen afron.
Ei ne nyt afroiksi mene missään tapauksessa :D Hiukseni menee suurille kiharoille/laineille, jos rutistelen ne. Pysyvät kyllä suoristettuinakin, jos käytän rautaa tai fööniä.
Ja siis jos jollain on mielessä joku kivempi hiusmalli, niin laittakaa ihmeessä kuvaa.
Mikä tahansa noista on kiva! Haluatko niskasta ihan lyhyet vai vähän pidemmät? Haluatko paljon kerroksia?
Haluan paljon kerroksia. Mulla on littana takaraivo, joten haluan saada sinne muotoa lisää. Ja muutenkin semmoinen "ei niin muodollinen" ratkaisu on mulle parempi. Mallin pitäisi olla muunneltavissa, niin että sitä voi pitää huolettomasti tai laitettuna. Niska-asiaa en ole oikein miettinyt. Lyhytkin olisi ok, toisaalta pitkähkökin sopii. Ehkä kuitenkin niin, ettei minkäännäköistä ponnaria sinne saa laitettua.
Väreiksi haluan tummaa ruskeaa ja punaisen sävyjä (olen oikeastikin tummaverikkö).
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 08:16"]1 tosin sekin on tylsä
[/quote]
Mutta ne mitkä EI ole tylsiä ovat av:n mukaan niiiiiiin wt :(
Osaako kukaan sanoa, onkohan kenties tuo 1 ja 3 samaa mallia, toisessa vaan hiukset laineilla?
1 tosin sekin on tylsä