Jaaha, miestä ei sitten seksihepeneeni kiinnostanutkaan!!!!!
Vilkaisi uusia pitsistringejä ja -liivejä ynnä stay-upeja. Tuumasi: "Kivat", ja jatkoi telkkarin katsomista.
Prkl lähden kohta naapurin ukolle esittelemään.
Ja kropassani ei ole mitään vikaa, saan MUILTA miehiltä katseita ihan vaattet päälläkin.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:07"]Mäkin ajattelin taannoin silloin uuden miesystäväni yllättää seksihepenillä. Ei mitään yliampuvaa, mutta seksikästä kuitenkin: stay up sukat, korkkarit, läpinäkyvä musta babydoll-hepene. Mielestäni näytin nätiltä. Mut kävi ilmi, ettei hepeneet vaan ollu sen juttu, sitä lähinnä vähän nauratti. En oo sen kerran jälkeen sonnustautunut. Exä tykkäs tuollaisista yllätyksistä kovasti, tämä nykyinen ei. Minkäs teet, makuja on erilaisia. Mutta kyllä mua silloin nolotti, kun olin niin innoissani toista yllättämässä, ja sit päädyinkin tuntemaan itteni hölmöksi... [/quote] Ehkä näytit vaan läskiltä
[/quote]
No en näyttänyt. Bmi on 19.5, ammattitanssija.
[/quote]Aika kuivahko nainen ; )
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:07"]Mäkin ajattelin taannoin silloin uuden miesystäväni yllättää seksihepenillä. Ei mitään yliampuvaa, mutta seksikästä kuitenkin: stay up sukat, korkkarit, läpinäkyvä musta babydoll-hepene. Mielestäni näytin nätiltä. Mut kävi ilmi, ettei hepeneet vaan ollu sen juttu, sitä lähinnä vähän nauratti. En oo sen kerran jälkeen sonnustautunut. Exä tykkäs tuollaisista yllätyksistä kovasti, tämä nykyinen ei. Minkäs teet, makuja on erilaisia. Mutta kyllä mua silloin nolotti, kun olin niin innoissani toista yllättämässä, ja sit päädyinkin tuntemaan itteni hölmöksi... [/quote] Ehkä näytit vaan läskiltä
[/quote]
[/quote]
Aivan! Kuten muutkin mammat.
Luuli että olit ostanut itseäsi varten. Miehet ei kiihotu kaikki samanlaisista hepeneistä. Ehkä olisi kannattanut jotenkin selvittää millaisista miehesi tykkää. Naisen mielestä kauniit, ei välttämättä ole miehen mielestä seksikkäät, ja miehen mielestä seksikkäät onkin sitten naisen mielestä mauttomat. Makuja on monia.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:45"]No mitä vittua? Käytkö hitaalla?
Miehesi on nähnyt sinut varmasti satoja kertoja alasti tai vähissä pukeissa. Me muut miehet emme ole. Siksi ehkä me jaksamme innostua sinusta, mutta sinun miehesi ei!?!?
[/quote]
Aika outo perustelu.
Oma mieheni jaksaa innostua minusta ja hepenistäni vaikka ollaan oltu yhdessä jo 17 vuotta. Enkä ole edes mitenkään timmissä kunnossa.
Sympatiat ap:lle. Kannattaa ehkä kysyä siltä mieheltä mikä saisi kiinnostumaan.
Mulla oli sama juttu talvella kun ostin elämäni ensimmäisen hepenen kahdenkeskiseen iltaamme. Mielestäni se oli kivan näköinen päälläni ja olin sen ostamisesta innoissani, mutta olisi ollut ihan sama tulos jos päälläni olisi ollut vanha yöpaita - seksiä oli, mutta ei mitään normaalista poikkevaa. Tungin hepenen aamulla vaatekaapin taaimmaiseen nurkkaan ja en ajatellut sitä enää sieltä kaivaa. Yli 15 vuotta olemme yhdessä olleet.
Sama esine eri paketissa. Eihän tuossa ole muutosta kuin kuori.
Mäkin ajattelin taannoin silloin uuden miesystäväni yllättää seksihepenillä. Ei mitään yliampuvaa, mutta seksikästä kuitenkin: stay up sukat, korkkarit, läpinäkyvä musta babydoll-hepene. Mielestäni näytin nätiltä. Mut kävi ilmi, ettei hepeneet vaan ollu sen juttu, sitä lähinnä vähän nauratti. En oo sen kerran jälkeen sonnustautunut. Exä tykkäs tuollaisista yllätyksistä kovasti, tämä nykyinen ei. Minkäs teet, makuja on erilaisia. Mutta kyllä mua silloin nolotti, kun olin niin innoissani toista yllättämässä, ja sit päädyinkin tuntemaan itteni hölmöksi...
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:07"]Mäkin ajattelin taannoin silloin uuden miesystäväni yllättää seksihepenillä. Ei mitään yliampuvaa, mutta seksikästä kuitenkin: stay up sukat, korkkarit, läpinäkyvä musta babydoll-hepene. Mielestäni näytin nätiltä. Mut kävi ilmi, ettei hepeneet vaan ollu sen juttu, sitä lähinnä vähän nauratti. En oo sen kerran jälkeen sonnustautunut. Exä tykkäs tuollaisista yllätyksistä kovasti, tämä nykyinen ei. Minkäs teet, makuja on erilaisia. Mutta kyllä mua silloin nolotti, kun olin niin innoissani toista yllättämässä, ja sit päädyinkin tuntemaan itteni hölmöksi...
[/quote]Minusta ne on naurettavia.
Mies
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:09"]
[/quote]
No. Et tajua että myöhemmin sitten. ..
No mitä vittua? Käytkö hitaalla?
Miehesi on nähnyt sinut varmasti satoja kertoja alasti tai vähissä pukeissa. Me muut miehet emme ole. Siksi ehkä me jaksamme innostua sinusta, mutta sinun miehesi ei!?!?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:09"]
[/quote]
[/quote]vai ammattivalittaja ?