Meediota/selvännäkijää paikalla?
Pystyisitkö kertomaan jotain tulevaisuudestani? Parisuhde, terveys, työtilanne? Pääsenkö haluamaani ammattiin..? :)
Kommentit (8)
Voitko katsoa mullekin?
Työ, ihmissuhteet, karma.
Ei sinusta ole nimeä, ei kuvaa eikä mitään muutakaan. Mistä luulet minun voivan katsoa? Valoja päälle
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:28"]Voitko katsoa mullekin?
Työ, ihmissuhteet, karma.
[/quote]
Ei pysty, intuitio keskittyy ap:n keissiin ja sotkee näyn :(
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:26"]Parisuhde kukoistaa, terveydessä pientä häikkää. Suurin ongelma työelämässä, päädyt matalapalkkaiseksi ja olet tilanteeseen tyytymätön.
[/quote] Kiitos paljon tästä. Voitko avata vähän lisää jos vaan näet jotain? Mulla on jollain tapaa semmonen paha kutkutus tulevasta, niinkuin jotain kamalaa olisi tulossa. Työhön tuskin liittyy, olen työttömänä tällä hetkellä. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:26"]Parisuhde kukoistaa, terveydessä pientä häikkää. Suurin ongelma työelämässä, päädyt matalapalkkaiseksi ja olet tilanteeseen tyytymätön.
[/quote] Kiitos paljon tästä. Voitko avata vähän lisää jos vaan näet jotain? Mulla on jollain tapaa semmonen paha kutkutus tulevasta, niinkuin jotain kamalaa olisi tulossa. Työhön tuskin liittyy, olen työttömänä tällä hetkellä. Ap
[/quote]
Suurin ongelma on työelämä, muuta en pysty sanomaan...
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:26"]Parisuhde kukoistaa, terveydessä pientä häikkää. Suurin ongelma työelämässä, päädyt matalapalkkaiseksi ja olet tilanteeseen tyytymätön.
[/quote]
Suurin ongelma on työelämä, muuta en pysty sanomaan...
[/quote]Ok, kiitos. :)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:26"]Parisuhde kukoistaa, terveydessä pientä häikkää. Suurin ongelma työelämässä, päädyt matalapalkkaiseksi ja olet tilanteeseen tyytymätön.
[/quote] Miksi alapeukut? Ap
Parisuhde kukoistaa, terveydessä pientä häikkää. Suurin ongelma työelämässä, päädyt matalapalkkaiseksi ja olet tilanteeseen tyytymätön.