Onko täällä Suomi-Nigeria ja/tai Suomi-Israel ov
Kommentit (12)
missa asutte, suomessa vai israelissa?
me asutaan suomessa. missäpäin israelia te asutte? viihdytkö siellä?
ja asutaan etelä-suomessa. ikäluokkaa 30-40-v.
Täällä Nigeria-Viro pariskunta,asutaan Turussa.
asutaan keski euroopassa mutta ollaan muuttamassa suomeen lahi aikoina. Haluaako joku vaihtaa ajatuksia muuallakin kuin talla palstalla?
Mieluusti vaihtaisin / vaihtaisimme ajatuksia muiden kanssasisarten/ veljien kanssa , kaikkien, jotka kysymykseeni vastasivat. Haluasitko / halusitteko kertoa sähköpostiosoitteenne, vai laittaisinkohan minä sen tänne ? Päättäkääpä te :). Sopii kumminpäin vain toki.
Anteeksi huono suomenkieleni viestissäni, puhun nykyisin ilmeisesti melko yksipuolisesti liikaa aivan jotain muuta kieltä, kuin suomea, siksi nämä kirjoitusvirheet.
niin voisin muuten laittaa oman e-mail osoitteeni tanne mutta kun se on suoraan nimeni niin olisiko joku jolla olisi vahan salaperaisempi osoite eli ei haittaisi vaikka sen laittaa tanne kaikkien luettavaksi?
Olipa sekava sepustus.
Minä kun tunnetusti tykkään perustella noita keskusteluryhmiä, niin tässäpä meille ihan ikioma:
http://groups.msn.com/Naijanaiset/
Ryhmä on suljettu ja sielläkin esiinnytään nimimerkillä. Pistäkäähän hakemuksia sisään :) Jos ongelmia tai kysyttävää, niin pistäkää viestiä minulle naija_wife@hotmail.com
Taalla ilmoittautuu myos suomi-israel pariskunta, esikoisia odotellaan,asutaan israelissa.