Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KANIEN OMISTAJAT APUA

Vierailija
25.05.2015 |

Minulla on ongelma. Eli minulla on vuoden ikäinen kääpiöluppa uros. On meillä vapaana ja isossa häkissä kiinni vain öisin ja kun olemme töissä. Kani on alkanut pissata koiriemme päälle jatkuvasti minkä ehtii? Mistä se johtuu? Koirat ovat aina ihan pissassa. Välillä pissaa sitten myös matolle tai lattialle vaikka on ollut ennen sisäsiisti, eli tekee omaan veskikoppaan tarpeet. Muutenkin viihtyy koirien kanssa ja nukkuu niiden vieressä ja puskee niitä. Jos haluaa "merkata" ne omakseen niin miksi se pissaa ne ihan täyteen koko ajan? Mitä oikein teen kertokaa? Kysyin eläinlääkäriltä kastraatiosta ja hän ei suositellut enää sitä näin pienelle eläimelle, kun on aina riski nukutettaessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tuosta merkkailusta on kysy. Itse kyllä suosittelen kastraatiota, vaikka en eläinlääkäri olekaan :D Minulta on monet kanit kastroitu, eikä ole yksikään kuollut, vaikka aina on eläinlääkäri sanonut riskeistä. Rohkeasti vaan leikkauttamaan!

Vierailija
2/4 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tekiuroskani samaa, mutta rauhoittui aikuistuessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama ongelma, mutta kani rauhoittui jonkun ajan kuluessa.Nuorempana hormonit hyrrää enemmän.

Vierailija
4/4 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poju rauhoittui vain kastraatiolla. Ihan helppo ja nopea toimenpide

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi