Oolrait, juon tänään niin s**tanasti, ja sitten
jätän tämän paikkakunnan. Joudun juomaan koska rakastuin varattuun, ja kuolen tähän tunteeseen. Se jätti sanomatta hyvästit. Ei pysty, ei kestä, se lähti, minäkin lähen. Ei pysty enää!
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 17:41"]
Huono tekosyy juoda. Maailmassa on miljoonia ihmisiä ja niiden joukossa on tutustumisen arvoinen helmi. Rakastuminen on vain kemiaa. Rakkaus on... hmm vielä edessä. Ainakin itse haluan uskoa niin.
[/quote]Aijaa,minun mielestä se on paras tekosyy juoda..-ap
Kannattaisikohan tapailla ihan sinkkuja? Nollaus nyt ei tietenkään väärin ole...
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 17:41"]
Huono tekosyy juoda. Maailmassa on miljoonia ihmisiä ja niiden joukossa on tutustumisen arvoinen helmi. Rakastuminen on vain kemiaa. Rakkaus on... hmm vielä edessä. Ainakin itse haluan uskoa niin.
[/quote]Aijaa,minun mielestä se on paras tekosyy juoda..-ap
[/quote]
Okei... Juo nyt sitten mutta älä rupea hölmöilemään. Etsi itsellesi ajan kanssa kivaa kaveriseuraa, rakkaus tulee sitten kun on tullakseen. Haleja!
Huono tekosyy juoda. Maailmassa on miljoonia ihmisiä ja niiden joukossa on tutustumisen arvoinen helmi.
Rakastuminen on vain kemiaa. Rakkaus on... hmm vielä edessä. Ainakin itse haluan uskoa niin.