Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

iskias - kuinka pitkillä sairaslomilla olette olleet?

Vierailija
23.01.2022 |

Itsellä nyt 2,5 viikkoa takana. Koen, että vielä tarttis jatkaa. Lääkäri kirjoitti siis alkuun 2 viikkoa. Tilanne on jo mennyt parempaan suuntaan, mutta jalka on edelleen kipeä joka yö ja särkee myös päivisin. Lääkkeet eivät auta ja kipu vie kaiken keskittymiskyvyn plus nukkuminen ei palauta koska yöuni on heikkoa ja katkeilevaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita iskiaspotilaita paikalla?

Vierailija
2/4 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen käymään osteopaatilla. Kivuttomassa vaiheessa parempi hoidattaa.

Minulla oli paha skolioosi. Iso apu, kivut jäi pois. Kivut oli pahimmillaan todella häijyjä.

Et vaikuta vielä työkyiseltä. Tarvitset vielä toipumisaikaa.

Pikaista paranemista ja voimia kovasti 💕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisimmillään oli joskus vuosia sitten kolme viikkoa. Nyt olen viime vuosina pärjännyt parilla päivällä kerrallaan, ja sitäkin harvoin. Minulla on auttanut se, että en nostele enää mitään painavia, enkä kylmällä ilmalla mene ulos liikkumaan ollenkaan. Lisäksi venyttelen jalkaani jatkuvasti, päivittäin. 

Vierailija
4/4 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkakivut oli niin kamalat etten pystynyt istumaan edes ruokailun ajaksi, joten olin istumatöistä poissa yli 2 kuukautta. Alkuvaiheessa konttasin itkien vessaan kamalissa kivuissa, eikä kivutonta asentoa meinannut löytyä edes maaten. Kamala ajanjakso.

Vinkiksi, kannattaa käydä fysioterapeutilta ohjeet sinulle sopiviin jumppaliikkeisiin jos et ole jo saanut kuntoutusohjeita. Sain säännöllisesti tehdyistä liikkeistä suuren avun parissa viikossa pitkän kitumisen jälkeen, lääkkeistä ei tosiaan ollut yhtään apua. Kävely ja vesiliikunta ovat olleet hyviä myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi