Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä vihaan tätä vartaloa :(

Vierailija
25.05.2015 |

Rinnat on pelkkää ryppyistä roikkuvaa nahkaa, en ole kellään mummolla edes nähnyt näin rumia rintoja. Vatsa on arpinen ja ryppyinen. Miksi just mulle raskaus jätti jälkeensä näin karmean kropan? :( Oon niin surullinen ja seksin harrastaminen on yhä vaikeempaa ja vaikeempaa. Oloa helpottaa, jos ajattelee ettei enää vain harrasta seksiä, eikä näytä vartaloaan miehelle. Parisuhteelle voikin sitten varmaan sanoa heihei... Ja mikään valtakunnan treeni tai laihdutus ei auta, kun olen jo muuten hyvässä kunnossa ja hoikka. 

Älkää vastailko mitään suolaa haavoille-kommentteja te, joiden vartaloihin raskaus ei jättänyt jälkeäkään :(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin väliä?? Keskity siihen korvien väliseen maisemaan niin saat miehenkin pidettyä.

Vierailija
2/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi hyvät rinnat mutta vatsa järkyttävän arpinen ja löysää nahkaa roikkuu. Vaikka moni sanoo että raskausarvet ovat vain kosmeettinen haitta niin eivät ole, vaan minulla esim. arvet ovat tosi leveitä ja pienestäkin kosketuksesta tosi arkoja. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy laittaa rinnat kuntoon,mullakin raskaudet ja imetykset tuhos kauniit c kupin rinnat täysin.
Rinnat on ainakin mulle tosi iso osa naiseutta ja itsetunto oli täysin romuna,implantit oli kyllä aivan loisto ratkaisu,itsetunto nousi kohisten ja mieskin sai taas koskea rintoihin.

Vierailija
4/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

varokaa ettei implantit poksahda :D

Vierailija
5/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hoikka ja terve. Vaikka et halua tällaista vastausta niin sanon silti että älä jaksa valittaa ja välittää tuollaisesta. Mieskin varmaan haluaa sua ja haluaa nähä alasti? Eikö? Joten ei kaikki pyöri sen ympärillä miltä jokin kohta peilissä näyttää.

Vierailija
6/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:38"]Mitä helvetin väliä?? Keskity siihen korvien väliseen maisemaan niin saat miehenkin pidettyä.
[/quote]jos itse näyttäisit aivan kananperseeltä, niin ei sinullakaan olisi kovin hyvä itsetunto

Vierailija
7/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:48"]Käy laittaa rinnat kuntoon,mullakin raskaudet ja imetykset tuhos kauniit c kupin rinnat täysin.
Rinnat on ainakin mulle tosi iso osa naiseutta ja itsetunto oli täysin romuna,implantit oli kyllä aivan loisto ratkaisu,itsetunto nousi kohisten ja mieskin sai taas koskea rintoihin.
[/quote]
Yhdyn tähän ihan täysin. Jos vaan rahaa on niin saisit paljon paremman mielen ja itsetunnon, kun kävisit ottamassa implantit. Itselläni ei ole vielä lapsia, mutta varmasti jos lapsien jälkeen rinnat jää roikkuviksi niin käyn itsekin korjauttamassa. Siinä ei ole mitään väärää, jos sitten on tyyryväinen itseensä :)

Vierailija
8/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne on noin paha että se vaikuttaa noin olennaisesti elämääsi, voisitko käydä jossain kiristysleikkauksessa? Ne eivät loppuunsa ole kuitenkaan niin kalliita että siihen koko talous kaatuisi. Oikeasti, jos se auttaisi sinua ja pystyisit taas nauttimaan elämästä, eikö kannattaisi?

Tsemppiä!

Vierailija
9/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei tosiaan voi etukäteen tietää, minkälaisen jäljen raskaus ja synnytys kehoon jättää. En tosiaankaan halua vähätellä roikkuvien rintojen ja arpisen vatsan aiheuttamaa mielipahaa, mutta vauriot voivat olla vielä kertaluokkaa pahempiakin. Jos päättää olla raskaana ja synnyttää, nämä vauriot ovat aina riskinä, ja ainoa tapa välttyä niiltä on olla hankkimatta lapsia. Jälkeenpäin on jo myöhäistä murehtia asiaa.

Ja korostan vielä, etten halua mitenkään mitätöidä kokemustasi. En pysty edes kunnnolla kuvittelemaan sitä kauhua, että olen raskaana ja synnytän, ja sitten joudun kärsimään vielä rumentuneesta kehostakin.

Vierailija
10/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny implantteja, mutta en haluaisi vieraita esineitä kehooni, ja jotenkin tuntuu väärältä opettaa lapselle ettei ihminen on ole kaunis sellaisenaan... vaikka en näköjään tuohon omalla kohdallani usko :D Ehkä annan miehelle vaan luvan käydä vieraissa, jos seksin takia ero tulisi. Omat halut poissa ekaa kertaa elämässä ihan vain tämän ruman vartalon vuoksi. Näin rumaa vartaloa en ikäiselläni 25-vuotiaalla ole koskaan nähnyt kellään, koska ei kai kukaan tämän näköinen käy esim. uimahallissa :D Enemäpää lapsia en ainakaan hanki, jos jo yksin raskaus sai tällaisen tuhon aikaan...

ap

Vierailija
11/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 14:03"]

Oon miettiny implantteja, mutta en haluaisi vieraita esineitä kehooni, ja jotenkin tuntuu väärältä opettaa lapselle ettei ihminen on ole kaunis sellaisenaan...

[/quote]

Jos saisit vastaavat vammat auto-onnettomuudessa, etkä haluaisi korjata niitä?

Vierailija
12/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 14:03"]

Oon miettiny implantteja, mutta en haluaisi vieraita esineitä kehooni, ja jotenkin tuntuu väärältä opettaa lapselle ettei ihminen on ole kaunis sellaisenaan...

[/quote]

Jos saisit vastaavat vammat auto-onnettomuudessa, etkä haluaisi korjata niitä?

[/quote]

Toki, mutta niinkuin joku edellä sanoi se riski siinä on, kun lapsia hankkii... että lopputulos on aika karmea. Ja olisinko tyytyväinen siihenkään kehoon, joka muistuttaisi omasta turhamaisuudestani? Että todellako laitan oman kauneuteni terveyden edelle? Mitä jos leikkaus menisi pieleen, ja rinnat olisivat vieläkin rumemmat.. tai tulisi komplikaatioita ja kuolisin, lapsi jäisi ilman äitiä. Tiedän, että melko pieni todennäköisyys, mutta sekin on silti olemassa. Huoh... vaikeita valintoja. Olen niin kateellinen äideille, joiden vartalo on kestänyt raskauden naarmuitta :( Se tuntuu niin epäreilulta. Vielä kun näin itseään kehuen voin sanoa, että vartaloni oli täydellinen ennen raskautta. Ei sitä osannut edes kuvitella, miltä tuntuu kun sen menettää. Tulipas valitusvirsi.... :D

ap

Vierailija
13/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse mitään implantteja, etenkään jos ajatus tuntuu itsestäsikin vastenmieliseltä. Opettele rakastamaan kehoasi sellaisena kuin se on äläkä lue tätä typerää palstaa, jos sulla on itsetunto-ongelmia. Mieti, että tilanne voisi olla paljon pahempikin. Olisit voinut saada synnytyksessä tai jossain muualla pysyviä vammoja tai olisit voinut saada kymmeniä liikakiloja, kuten niin monet äidit. Etsi positiivisia asioita itsestäsi ja kehostasi, äläkä kuluta energiaasi vihaamisen. 

Vierailija
14/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi aivan samoin. Vatsa on täynnä löysää ja arpista nahkaa ja pömpöttää. Vatsalihakset ovat erkaantuneet toisistaan eivätkä lääkärin mukaan enää palaudu. Ennen niin kauniit ja isot rinnat on tyhjät ja riippuvat nahkapussit. Jaloissa on suonikohjut. Itkettää kun katson peiliin. En tiedä ketään toista jolla olisi jäänyt näin rajut jäljet. Olen vielä nuori ja kauneusleikkauksiin ei vain ole varaa, ei varmasti vuosiin. Käytän mieheni vaatteita koska en kehtaa kulkea omissa vanhoissa vaatteissani.

Vierailija
15/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja ajattelen ap kauneisleikkauksista aivan samoin kuin sinäkin ap.En tahtoisi laittaa turhamaisuutta terveyteni edelle. Että siinäkin mielessä koen sen vieraaksi. Ja minulla myös oli täydellinen vartalo, pystyin pukemaan päälleni mitä vaan ja näytin hyvältä. Nyt en voi näyttää jalkojani, vähänkin kaula-aukolliset paidat on kauhistus ja vatsa pömpöttää rumasti ihan kaikissa vaatteissa. Älä käsitä ap väärin tätä, mutta jos yhtään helpottaa, et ole yksin...

T:15

Vierailija
16/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha valittaa jos ei oo aikomuskaan tehdä mitään asialle.sitten ei voi kun jatkaa itsesäälissä eloa tai hyväksyä muutokset.

Vierailija
17/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva tai eti netistä vastaava. En usko muuten.

Vierailija
18/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Ei kannata hankkia lapsia, jos ei kestä äitiyden luonnollisia muutoksia. Minä en hankkinut ja olen erittäin iloinen siitä, etten ole vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
19/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin käy niin että yksi raskaus saa tommosta tuhoa aikaseks jollei paino nouse 30kiloa.ja noin nuorella iholla on kyllä tapana palautua.

Vierailija
20/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 14:03"]Oon miettiny implantteja, mutta en haluaisi vieraita esineitä kehooni, ja jotenkin tuntuu väärältä opettaa lapselle ettei ihminen on ole kaunis sellaisenaan... vaikka en näköjään tuohon omalla kohdallani usko :D Ehkä annan miehelle vaan luvan käydä vieraissa, jos seksin takia ero tulisi. Omat halut poissa ekaa kertaa elämässä ihan vain tämän ruman vartalon vuoksi. Näin rumaa vartaloa en ikäiselläni 25-vuotiaalla ole koskaan nähnyt kellään, koska ei kai kukaan tämän näköinen käy esim. uimahallissa :D Enemäpää lapsia en ainakaan hanki, jos jo yksin raskaus sai tällaisen tuhon aikaan...

ap
[/quote]

Minkäslaisen kuvan nyt lapsellesi annat kun et suostu uimapuvussa olemaan ja häpeilet vartaloasi ilmeisesti kotonakin. Ei oo tervettä tuo.

Mieluummin se nahan kiristys ja implantit kuin loppuiän oman vartalon häpeäminen.

Ei mee kauan kun joudut lasta opettamaan uimaan uimahallissa ja rannalla polskimista lapset rakastaa! Kokouimapuku muuten peittää vatsan ja yläosan toppaukset saa rinnatkin näyttämään hyvältä.