Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmistun amiksesta ja isä kyselee miksi helvetissä pidän juhlat

Vierailija
25.05.2015 |

Ei hänkään pitänyt amiksesta valmistuessaan juhlia ja kukaan ei varmasti ole tulossa juhliin.
No 16 ihmistä on kuitenkin lupautunut mun juhliin varmasti mun perheen lisäksi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin juhlat kun sain kaksoistutkinnon. Ja todellakin aion pitää lapsilleni juhlat valmistui he vaikka laitoshuoltajaksi, kyllä sitä pitää juhlia että jaksaa koulunsa käydä. Valmistuminen on yksi todella hieno saavutus elämässä,  juhlia ei ole koskaan liikaa!!!

Vierailija
22/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa juhlaihmisiä ja niitä, jotka eivät ole juhlaihmisiä. Minun yo-kahveilleni tuli muutama sukulainen ja yksi naapuri, mutta valmistumistani maisteriksi ei kukaan edes huomannut. En siis ole juhlaihmisiä.

Ihminen saa juhlia vaikka autokoulun suorittamistaan, jos tahtoo. Kannat siis kattoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!!!

Vierailija
24/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo:sta valmistutaan tosiaanki siwan kassoiks tai työttömiks ruikuttamaan kuinka he ovat niin kovasti opiskelleet ja paskaduunarit repii vaa rahaa. Niilläkin on silti tutkinto ja ansaitsevat rahansa itse toisinkuin nää lakkimarisijat kotonaan.

Vierailija
25/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 11:08"]Onnea!!!
[/quote]
Kiitti

Vierailija
26/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 10:24"]IHanaa valmistua ylioppilaaksi! Saa isot juhlat ja paljon rahalahjoja. Käydään ottamassa valokuvaamossa hieno kuva. Kesäkuussa alkaa työt Siwassa! Kun ei näillä ylioppilaspapereilla muualla päässyt töihin

[/quote]Hölmö! Eihän yo-papereilla ole tarkoituskaan valmistua mihinkään ammattiin, vaan lukio on vasta alkuporras korkeakoulutukselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä