Valmistun amiksesta ja isä kyselee miksi helvetissä pidän juhlat
Ei hänkään pitänyt amiksesta valmistuessaan juhlia ja kukaan ei varmasti ole tulossa juhliin.
No 16 ihmistä on kuitenkin lupautunut mun juhliin varmasti mun perheen lisäksi.
Kommentit (26)
On olemassa juhlaihmisiä ja niitä, jotka eivät ole juhlaihmisiä. Minun yo-kahveilleni tuli muutama sukulainen ja yksi naapuri, mutta valmistumistani maisteriksi ei kukaan edes huomannut. En siis ole juhlaihmisiä.
Ihminen saa juhlia vaikka autokoulun suorittamistaan, jos tahtoo. Kannat siis kattoon!
Yo:sta valmistutaan tosiaanki siwan kassoiks tai työttömiks ruikuttamaan kuinka he ovat niin kovasti opiskelleet ja paskaduunarit repii vaa rahaa. Niilläkin on silti tutkinto ja ansaitsevat rahansa itse toisinkuin nää lakkimarisijat kotonaan.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 11:08"]Onnea!!!
[/quote]
Kiitti
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 10:24"]IHanaa valmistua ylioppilaaksi! Saa isot juhlat ja paljon rahalahjoja. Käydään ottamassa valokuvaamossa hieno kuva. Kesäkuussa alkaa työt Siwassa! Kun ei näillä ylioppilaspapereilla muualla päässyt töihin
[/quote]Hölmö! Eihän yo-papereilla ole tarkoituskaan valmistua mihinkään ammattiin, vaan lukio on vasta alkuporras korkeakoulutukselle.
Itse pidin juhlat kun sain kaksoistutkinnon. Ja todellakin aion pitää lapsilleni juhlat valmistui he vaikka laitoshuoltajaksi, kyllä sitä pitää juhlia että jaksaa koulunsa käydä. Valmistuminen on yksi todella hieno saavutus elämässä, juhlia ei ole koskaan liikaa!!!