Apua!Mulla on mielikuvituspoikaystävä
Mulla on mielikuvituspoikaystävä. Onko tää kuinka normaalia?
Oikeestaan tää on yks julkkis(josta vähän tykkään;))ja kuvittelen että mulla on yhteinen elämä sen kanssa yms. Leikin sit aina päässäni, että tehään kaikkia juttuja ja kohdataan vastoinkäymisiä. Tää poikaystävä soittaa yhessä bändissä ja kuvittelen sit aina että oon ite siinä kitaristina. Huomaan, että puhun välillä sille ihan ääneen ja saatan nukkua toisella puolella sänkyä, ja aatella että se nukkuu sillä toisella puolella. Tiedostan siis ihan hyvin, että se ei oikeesti oo tossa, eikä mulla oo mitään mahiksii saada sitä. Onks tää vaan mun tapa täyttää jotain arjen tylsiä kohtia ja unelmoida siitä, vai onks mulla joku mielisairaus? Oon vasta 14, joten saattasko tää liittyä jotenki teini-ikään?
Mua ahistaa tää juttu tosi paljon, joten ois kiva jos joku osais auttaa. Kiitti nyt valmiiks kaikista vastauksista:)
Kommentit (42)
Niin meillä kaikilla on ollut tuossa iässä!
Haaveilu on normaalia. Kyllä niitä oikeitakin poikia vielä siihen vierelle ilmestyy aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin oli julkkis-mielikuvituspoikaystävä 7. luokalla. Eli voi liittyä ikään. Itse taisin paeta yläasteen ahdistusta tuohon mielikuvitukseen. Tilanne kesti ehkä noin puoli vuotta.
Kiitti ku vastasit:)
Mulla tää on kestäny jostain kesästä asti. Tuntuu että oma elämä on hirveen tylsää, niin ehkä tää vaan tuo vähän lisämaustetta siihen.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilu on normaalia. Kyllä niitä oikeitakin poikia vielä siihen vierelle ilmestyy aikanaan.
Kiitti
Luin jostain netin syövereistä, että tähän saatta liittyä joku mielenterveysongelma, niin kerkesin jo ahdistua. Ei ehkä ois kannattanu luottaa googleen:D
Mullakin oli tuossa iässä ja vielä muutaman vuoden myöhemminkin :) Kaikki on hyvin kun tiedostat et se on mielikuvitusta.
Mullakin on tällä hetkellä ja aika saman ikäinenkin kuin sä! Ei siinä mitään, tuo vaan tähän tylsään arkeen vähän piristystä :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilu on normaalia. Kyllä niitä oikeitakin poikia vielä siihen vierelle ilmestyy aikanaan.Kiitti<3
Luin jostain netin syövereistä, että tähän saatta liittyä joku mielenterveysongelma, niin kerkesin jo ahdistua. Ei ehkä ois kannattanu luottaa googleen:D
Olet herkkäuskoinen, mutta se kuuluu tuohon ikään. Säälin silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilu on normaalia. Kyllä niitä oikeitakin poikia vielä siihen vierelle ilmestyy aikanaan.Kiitti<3
En huolestuisi asiasta. Ihan täysipäinen aikuinen minustakin tuli. Haaveilu on ihan normaalia, ja on vain hyvä, jos ihmisellä on mielikuvitusta.
Jos sinulla on mielikuvituspoikaystävä vielä viisikymppisenä, niin palataan sitten siihen mielenterveysongelmaan. 😄
Ota yhteyttä! Ajattele jospa teistä tuliskin pari.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli tuossa iässä ja vielä muutaman vuoden myöhemminkin :) Kaikki on hyvin kun tiedostat et se on mielikuvitusta.
Kiitos:)
Jo kolmas teini palstalla tänään. Mitä on tapahtunut Demille?
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Ota yhteyttä! Ajattele jospa teistä tuliskin pari.
Joo, ihan varmasti.
Se sais syytteet jostaki lapseen sekaantumisesta:D
Vierailija kirjoitti:
Ai, tää onki varattu vaan mammoille?
Kenties mielikuvituspoikaystäväsi voisi opettaa sinulle oikeinkirjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, tää onki varattu vaan mammoille?
Sovitaan niin. Teinien kuuluu nyt juhlia jossain puiston reunalla.
Vierailija kirjoitti:
Noloa.
No mä oon vähä tällänen:D
Sinä voit mennä sinne Demille haahuilemaan ku et oo selvästi ees teini-ikään päässy.
Minulla on myös julkkispoikaystävä, virtuaalinen. Palstailen välillä tälläkin palstalla sen kanssa mielikuvituksissani.
Käyn ihan omaa taistelua sen kanssa välillä. Sitten nauramme samoille ketjuille.
Olen muuten täysin terve, ei mitään mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Kenties mielikuvituspoikaystäväsi voisi opettaa sinulle oikeinkirjoitusta.
Täytyy kysyy, jos se vois vähän opastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa.
No mä oon vähä tällänen:D
Sinä voit mennä sinne Demille haahuilemaan ku et oo selvästi ees teini-ikään päässy.
Se on teinien juorupaikka. Ei aikuisten.
Minullakin oli julkkis-mielikuvituspoikaystävä 7. luokalla. Eli voi liittyä ikään. Itse taisin paeta yläasteen ahdistusta tuohon mielikuvitukseen. Tilanne kesti ehkä noin puoli vuotta.