Apua!Mulla on mielikuvituspoikaystävä
Mulla on mielikuvituspoikaystävä. Onko tää kuinka normaalia?
Oikeestaan tää on yks julkkis(josta vähän tykkään;))ja kuvittelen että mulla on yhteinen elämä sen kanssa yms. Leikin sit aina päässäni, että tehään kaikkia juttuja ja kohdataan vastoinkäymisiä. Tää poikaystävä soittaa yhessä bändissä ja kuvittelen sit aina että oon ite siinä kitaristina. Huomaan, että puhun välillä sille ihan ääneen ja saatan nukkua toisella puolella sänkyä, ja aatella että se nukkuu sillä toisella puolella. Tiedostan siis ihan hyvin, että se ei oikeesti oo tossa, eikä mulla oo mitään mahiksii saada sitä. Onks tää vaan mun tapa täyttää jotain arjen tylsiä kohtia ja unelmoida siitä, vai onks mulla joku mielisairaus? Oon vasta 14, joten saattasko tää liittyä jotenki teini-ikään?
Mua ahistaa tää juttu tosi paljon, joten ois kiva jos joku osais auttaa. Kiitti nyt valmiiks kaikista vastauksista:)
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo kolmas teini palstalla tänään. Mitä on tapahtunut Demille?
Ai, tää onki varattu vaan mammoille?
Sovitaan niin. Teinien kuuluu nyt juhlia jossain puiston reunalla.
Siellä on nyt niin hevetin kylmä että jäätyy räkä nenään kiinni.
Jos olet 14-vuotias, niin tuo on täysin normaalia, haaveile rauhassa. Mulla oli myös lempibändi ja kuvittelin olevani niiden bestis ja seurustelevani yhden jäsenen kanssa. Se oli kivaa.
Tuon ikäisten seurustelukuviot ovat sellaista sotkua, että pääset helpommalla kun haaveilet. Et missaa mitään, jos alat seurustella vasta lähempänä parikymppistä.
Käyttäjä39263 kirjoitti:
Mä olin tuon ikäisenä rakastunut Leonardo Dicaprioon. Aina kuvittelin, että se on muuttanut Suomeen mun takia ja me oltiin yhdessä. Ah, oli maailman ihanin mielikuvitus poikaystävä.
Hän kuolaa vain bikinimallien perään. Hieman etovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa.
No mä oon vähä tällänen:D
Sinä voit mennä sinne Demille haahuilemaan ku et oo selvästi ees teini-ikään päässy.Se on teinien juorupaikka. Ei aikuisten.
No täytyy käydä katsastamassa;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoäidin kellari käy myös.
Olihan täällä joskus pitkä ketju, jossa aikuiset kertoivat, että heillä on oma mielikuvitusmaailma, jossa he elävät. Muistan erään naisen kertoneen, että omassa mielikuvitusmaailmassaan hän on maanviljelijämies ja hänellä on vaimo ja lapsia. Ei osannut selittää, miksi juuri mies ja maanviljelijä.
Mielikuvituksen käyttö on suotavaa! Sieltä suurimmat ideat, inspiraatiot, AHAA-elämykset ja keksinnöt ovat kummunneet.
Älä siis ole huolissasi :)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet 14-vuotias, niin tuo on täysin normaalia, haaveile rauhassa. Mulla oli myös lempibändi ja kuvittelin olevani niiden bestis ja seurustelevani yhden jäsenen kanssa. Se oli kivaa.
Tuon ikäisten seurustelukuviot ovat sellaista sotkua, että pääset helpommalla kun haaveilet. Et missaa mitään, jos alat seurustella vasta lähempänä parikymppistä. [/
Joo, no kyllä tän pojan kanssa on vähän mielenkiintosemmat jutut ku mun ikästen:D
Odotin, että tässä olisi joku karmea tarina aikuisesta naisesta, joka on valehdellut koko perheelleen että hänellä on mies, jota ei ole oikeasti olemassa, ja nyt pitäisi tuoda mies näytille, mitä teen?
Yllätyin iloisesti, että kyse on ihan normaalista teini-ikäisen haaveilusta. Tsemppiä ap:lle, et tee mitään väärin ja tuollainen kuuluu ikään. Selvästi olet realiteeteissa kiinni ja ymmärrät, että kaikki on mielikuvitusta. Kasvat siitä aikoinaan yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoäidin kellari käy myös.
No sellasta en valitettavasti omista, mutta isä harrastaa sen verran tota juomista, että sen kellarista löytyy kyllä muutama puteli aina. Harmi vaan, että se asuu aika kaukana:/
Vierailija kirjoitti:
Odotin, että tässä olisi joku karmea tarina aikuisesta naisesta, joka on valehdellut koko perheelleen että hänellä on mies, jota ei ole oikeasti olemassa, ja nyt pitäisi tuoda mies näytille, mitä teen?
Yllätyin iloisesti, että kyse on ihan normaalista teini-ikäisen haaveilusta. Tsemppiä ap:lle, et tee mitään väärin ja tuollainen kuuluu ikään. Selvästi olet realiteeteissa kiinni ja ymmärrät, että kaikki on mielikuvitusta. Kasvat siitä aikoinaan yli.
Kiitos tosta olettamuksesta, lämmitti mieltä:D
Mulla oli wannabe-semijulkkis miesystävä viime vuonna. Oltiin miltei vuos yhessä. Sit sen julkkiskiihko meni liian pitkälle ja Jätin sen. Täys bimbo mies vaikka luulin jotain muuta kunhan lisensiaattimiehiä on.
Mekin viimevuonna palstailimme täällä ja se oli aivan ihanaa. Välillä myös tinderöimme! Tosin siis tutustuimme muuta kautta.
Minulla ei ollut teininä. Nyt olen aikuinen. Lienee sama psykologiska taustalla jokin eskapismi. Mun kohdalla liittyi äkilliseen eroon ja ikäviin juttuihin. Selvisin tämän avulla. Vaikka ny olen jättänyt hänet ja elämä tylsempää, niin näen kyllä että mielikuvitusmies oli tavallaan mukavaa aikaa ja aina vakuutin itselleni kuinka hän on parempi kun kaikki ilkeet onnettomat exät
Tos ei oo mitään noloa tai säälittävää, ihan ok. Sitäpaitsi sulla näkyy olevan huumorintajua. Täälläkin on (olevinaan) aikuisia, joilla ei näytä olevan, älä välitä niistä. Kyl se seurustelu sit vanhempana on ihan toisenlaista ja ehdit kyllä, no worries.
T. Aikuinen
Mulla on mielikuvituskissa ja yöllä vessaan herätessä joskun unenpöpperössä varon, etten tallo sitä. Enkä ole mikään teini enää todellakaan. Tästä ei tietääkseni ole ainakaan itselleni mitään haittaa, joten tuskin mielikuvituspoikaystävästäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tos ei oo mitään noloa tai säälittävää, ihan ok. Sitäpaitsi sulla näkyy olevan huumorintajua. Täälläkin on (olevinaan) aikuisia, joilla ei näytä olevan, älä välitä niistä. Kyl se seurustelu sit vanhempana on ihan toisenlaista ja ehdit kyllä, no worries.
T. Aikuinen
Kiitti:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mielikuvituskissa ja yöllä vessaan herätessä joskun unenpöpperössä varon, etten tallo sitä. Enkä ole mikään teini enää todellakaan. Tästä ei tietääkseni ole ainakaan itselleni mitään haittaa, joten tuskin mielikuvituspoikaystävästäkään.
Ihan näin mielenkiinnosta, minkä värinen se on?
Mulla oli joskus pienenä sellanen pikimusta:)
Ap
Kiitti nyt sitte kaikille vastanneille. Teistä oli tosi paljon apua:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan näin mielenkiinnosta, minkä värinen se on?
Mulla oli joskus pienenä sellanen pikimusta:)
Ap
Mulla on semmoinen mustavalkoinen pelastettu kissa minkä näin joskus kissakamerassa. Oli niin sairas ja huonossa kunnossa, mutta saatiin hoidettua kuntoon. Nyt minä mielikuvituksissani haluan nukahtaa se sylissä ja antaa sille paljon rakkautta. 🙂
Minäkin haaveilen yhdestä miehestä siten, että kuvittelen meidän yhteiselämää päässäni. Luon ajatuksissani erilaisia tilanteita, joissa olen tuon miehen kanssa. Ja olen 35-vuotias, joten on tätä meillä vanhemmillakin. :)
Mä olin tuon ikäisenä rakastunut Leonardo Dicaprioon. Aina kuvittelin, että se on muuttanut Suomeen mun takia ja me oltiin yhdessä. Ah, oli maailman ihanin mielikuvitus poikaystävä.