Pitääkö paikkansa että virolaiset ja venäläiset naiset
ovat keskimäärin pidempiä kuin suomalaiset?
Kommentit (6)
nuoret virolaiset ja venäläiset naiset ovat laihoja, näyttävät siis pidemmiltä.
Entä pohjoiseurooppalaiset, norjalaiset tai ruotsalaiset? Ovatko meitä länsi-aasialaisia pidempiä?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:18"]
Entä pohjoiseurooppalaiset, norjalaiset tai ruotsalaiset? Ovatko meitä länsi-aasialaisia pidempiä?
[/quote]
Taitavat olla, ero ei tosin ole suuri, korkeintaan 1-2 cm. Sama juttu miesten suhteen.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:22"]
[/quote]
Taitavat olla, ero ei tosin ole suuri, korkeintaan 1-2 cm. Sama juttu miesten suhteen.
[/quote]
Minusta tuntuu, että miesten suhteen tuo ero on suurempi. Ihan mutu tuntumalla olen kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:22"]
[/quote]
[/quote]
Minusta tuntuu, että miesten suhteen tuo ero on suurempi. Ihan mutu tuntumalla olen kuitenkin.
[/quote]
Sama juttu, mun mielestä länsiaasialaiset miehet ovat usein noin 170, mutta pohjoiseurooppalaiset ovat monesti yli 180.
Virolaiset ovat keskimäärin aika samoissa pituuksissa, venäläiset taas jonkun verran lyhyempiä.