Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TÖRKYÄ TYRKYILLE

Vierailija
24.05.2015 |

Näin viikonloppuna netissä tiettyjen julkkisnaisten kauhistelua siitä, että miehet lähettävät heille törkeää postia somessa ja muutenkin.  SIIS  melkeen kaikki nämä naiset ovat silikonitissi tai botox, lisähiuksi, ripsi, ja kynsinaisia, jotka postailevat ahkerasti  itsestään someen  kuvia vähissä vaatteissa tissi ja peppu näytillä vähän joka suuntaan, myös seksuaalisesti provosoivin kuvin.

Siis, voi hanuri.... miksi ne laittaa sellaisia kuvia itsestään ja sitten kauhistelee, mitää seuraa. He alentavat itsensä naisena täysin seksiobjektiksi ja sitten muka hurskaana ihmettelevät, kun törkyviestiä tulee.

Voi hyvä isä, mitä idiootteja !!!! Miten he voivat olettaa, että kukaan suhtautuu heihin kunnollisina naisina, kun itse laittavat itsestään törkykuvan tasoisia kuvia, joita kukaan tavallinen nainen ei suostuisi laittamaan.

Miten tyhmiä naisia, ei oikeen mikään riitä, kuinka "down" noita pidän. Poikkeuksetta kaikki katuvat nuorena julkisuuteen tulleita paljastavia kuvia, ne ovat etenkin naisille lähes suurin virhe, jonka voi tehdä tulevaisuuden kannalta.

TYRKYT ANSAITSEE TÖRKYÄ, ITSE TILAAVAT SITÄ ITSE LATAAMILLAAN KUVILLA !

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin saman jutun ja alkoi huvittamaan näiden naisten sanomiset ja kauhistelu...kuinka totaalibimboja, jos nyt laittaa faceen esim. Lähikuvan omista rinnoista silareilla tai ilman, erittäin pienessä biksuyläosassa, ja kun profiili on vielä tarkoituksella julkinen.....tai esim posekuvan, joka kuuluisi lähinnä aikuisviihdejulkaisuun niin.....voi näitä imbesillejä, niin täysin vähän rumasti sanottuna huomiohuoraamista. Turha vikistä törkyviesteistä kun itse suorastaan kerjää omilla kuvillaan niitä. Näitä naisia on paljon, malleja,dj:tä, missejä,bloggaajia,"yrittäjiä", näyttelijöitä jne. EI oo kenenkään pakko julkaista tissikuvia.

Vierailija
2/2 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja joukossa jopa pienten lasten äitejä, jotka harrastaa tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi