Jos sinulla on psykoosilääkitys, niin oletko huomannut sen auttavan niihin oireisiin joihin se on määrätty?
Viime tiistaina oli psykiatrin aika. Nosti lääkitystäni. Nyt menee Risperidon 4mg. Ei tuosta ole mitään haittavaikutuksia vielä tullut. Ennen annos oli 2mg.
Olen huomannut, että oloni on paljon tasaisempi enkä höyryä enää. Paranoidiset ajatukset on hävinneet ja on helpompi kävellä kadulla kun en enää ajattele, että mitähän tuo minusta tietää ja ajattelee?
Lääke auttaa juuri niihin oireisiin joihin sen pitääkin auttaa eli lääke on nyt ihan oikeanlainen ja oikealla annostuksella.
Jos sinulla on psykoosilääkitys niin, oletko huomannut sen auttavan niihin oireisiin joihin se on määrätty?
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Vielä alussa eivät kaikki haitta ja sivuvaikutukset tule ilmi ja esille. Vasta pidemmän ajan kuluessa.
Lopeta ihmeessä niiden myrkkyjen ottaminen. Jos sinulle on annettu diagnoosi, niin saatat joutua käyttämään niitä lääkkeitä koko eliniän.
Useilla psyykelääkkeillä on monia tunnettuja haittavaikutuksia, aiheuttavat ongelmia kongnitiiviselle ajattelulle ja aivotoiminnalle, sekä aiheuttavat lukuisia somaattisiakin sairauksia. Useat lääkkeet vaikuttavat paitsi sisäelimiin, lihottavat, aiheuttavat sydän ja verisuonisairauksia, sekä lisäävät infarktiriskiä. Ja lisäksi lyhentävät pitkäaikaiskäytössä elinikää.
Itse olen lopettamassa pitkään käyttämääni lääkettä. Ja en kadu ainakaan vielä, että olen sen kyseisen lopettamispäätöksen tehnyt.
En halua kuolla ihan vielä. En ainakaan ennenaikaisesti. Noin 20 vuotta etuajassa. Enkä halua kasviksi, ja dementoitua.
Olet ilmeisesti lukenut liikaa suomi24 palstoja
Monet psyykkiset oireet, kuten harhat, harhaiset ajatukset, masennus ja ahdistusoireet ovat useimmiten väliaikaisia. Eli menevät itsestään ohi.
Psykiatria on medikalisaation ja korruptoitunut systeemi, jonka tarkoituksena on saada apua tarvitsevat ensin diagnosoitua, jäädä omien palveluidensa pysyviksi käyttäjiksi, alistaa omaan kontrollointiin ja määräysvallan alle, sekä ajaa ihmiset systeemin ja lääketeollisuuden pysyviksi asiakkaiksi ja uhreiksi.
Se kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä alussa eivät kaikki haitta ja sivuvaikutukset tule ilmi ja esille. Vasta pidemmän ajan kuluessa.
Lopeta ihmeessä niiden myrkkyjen ottaminen. Jos sinulle on annettu diagnoosi, niin saatat joutua käyttämään niitä lääkkeitä koko eliniän.
Useilla psyykelääkkeillä on monia tunnettuja haittavaikutuksia, aiheuttavat ongelmia kongnitiiviselle ajattelulle ja aivotoiminnalle, sekä aiheuttavat lukuisia somaattisiakin sairauksia. Useat lääkkeet vaikuttavat paitsi sisäelimiin, lihottavat, aiheuttavat sydän ja verisuonisairauksia, sekä lisäävät infarktiriskiä. Ja lisäksi lyhentävät pitkäaikaiskäytössä elinikää.
Itse olen lopettamassa pitkään käyttämääni lääkettä. Ja en kadu ainakaan vielä, että olen sen kyseisen lopettamispäätöksen tehnyt.
En halua kuolla ihan vielä. En ainakaan ennenaikaisesti. Noin 20 vuotta etuajassa. Enkä halua kasviksi, ja dementoitua.
Olet ilmeisesti lukenut liikaa suomi24 palstoja
Sanot että lääkkeistä on sulle suuri ilo. Iloitse, siis.
Minun väitetään olevan psykoosissa olin viime vuonna 2 eri kertaa Pitkänniemen sairaalassa ja minulle on määrätty eri lääkkeitä mutta minä en niitä ota koska minä olen terve en siis ole hullu minä en ole psykoosissa vaan kaikki muut ovat minä olen ainoa joka ei ole psykoosissa.
Ap:lle: Kyllä, olen käynyt niitä joskus lukemassa.
Mutta olen tullut samoihin johtopäätelmiin myös omakohtaisten kokemusten myötä.
Psyykelääkkeet paitsi heikentävät omaa somaattista terveyttä ja hyvinvointia, lyhentävät merkittävästi elinikää noin 20 vuodella.
Olen myös saanut lukuisia infarkteja elämäni aikana.
Vierailija kirjoitti:
Psyykelääkkeet paitsi heikentävät omaa somaattista terveyttä ja hyvinvointia, lyhentävät merkittävästi elinikää noin 20 vuodella.
Jokseenkin surullista että olet hoitovastainen ja ilmeisesti myös paranoidinen lääkkeiden suhteen. Toivottavasti saat apua deluusioihisi
Ainut "hyvä" vaikutus, minkä tiedän joillakin psyykelääkkeillä olleen on se, että joo, kyllä ne ainakin nukuttavat. Eli vaikutus on lähinnä vain narkoottinen. Kyllä niillä unta saa, mutta kaikki päiväaikainen toiminta meneekin sitten joko aivo, tai muussa sumussa. Eli käytännössä olet kävelevä zombi. Psyykelääkkeet lamaavat aivotoimintaa ja fysiikkaa. Kyllä siinä ainakin kaikki toimintakyky, tunteet, ja seksielämäkin menee sitten ainakin ajan saatossa lopullisesti. Niihin lääkkeisiin jää myös aika pahasti koukkuun. Eli vieroitus niistä on erittäin vaikeaa.
Jos sinä aloittaja, haluat nappailla niitä lääkkeitä, niin mikäs siinä, siitä vaan. Kunhan vain otat selvää niiden käyttämiesi lääkkeiden haittavaikutuksista, etenkin kaikkeen muuhunkin terveyteen ja elinikään.
Se kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokseenkin surullista että olet hoitovastainen ja ilmeisesti myös paranoidinen lääkkeiden suhteen. Toivottavasti saat apua deluusioihisi
Näin 20 vuoden kokemuksella on tullut opittua sentään jotakin. Psyykelääkkeet ovat ihmisen elimistölle pelkkiä myrkkyjä. Ja minulla ei kyllä ole mitään ja minkäänlaisia "deluusioita", eli harhaisia ajatuksia, tai kuvitelmia mitään kohtaan. Ei edes lääkkeitä. Hoitovastainen, tai ainakaan lääketiedevastainen en todellakaan ole.
Minulla on vain erilainen näkemys ja mielipide väittämiisi asioihin. Omien kokemusteni perusteella.
Jokainen ihminen on diagnoosin arvoinen.
Ne ovat vähentäneet ajatustenhallintaa ja sumentaneet tietoisuuttani bilderberg-ryhmästä ja Helsinki-Vantaan kiitoratojen alla olevista salaisista tunneleista.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mita tuubaa. Parempi pää "tervenä" kuin seksisin. Kohta oot sitten psykoosissa ja siinä meneekin taas 4 - 5 vuotta hukkaan.