Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvitteleeko ihmiset facebookissa...

al.post.
23.01.2022 |

...julkaistessaan jatkuvasti "Onnellisuus/hypetys-päivityksiä", että muut, lähinnä hänen vihamiehensä (narsistin itsensä määrittelemät), olisivat jotenkin kateellisia narsistin kokemuksille? Jotenkin niin, että muut miettisivät aina ,että "voi vitsi, kun voisin olla tuolla mukana" ? Vai miksi ne julkaisevat näitä, kun kaikki tietävät, miten kurjaa narsistin elämä oikeastaan on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan normaali ihminen siellä enää kirjoita?

Vierailija
2/4 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä minäkin mietin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on Facebook-kavereina vihamiehiä ja miksi?

Vierailija
4/4 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postaajan oman pään mukaanhan se on, vihamiehet eivät yleensä tiedä olevansa postailijan vihamiehiä. Narsistit konkreettisesti toteuttavat sanontaa "Keep your friends close - but your enemies closer". Itsekin olen edelleen oman narsistini Facebook-kaveri sillä olen saanut lähes nautintoa siitä, kun olen voinut seurata miten se näkyy facebookin puolella, kun muuten elämässä menee asiat jyrkännettä alas. Se näkyy siellä aina samanlaisena hehkutuksena. Ei narsistilla tulisi mieleenkään potkia minua pois face-kavereistaan, vaikka tiemme erkanivatkin. Hänellä olisi sihen täysi mahdollisuus, mutta ei tee sitä. Pitää vihamiehiään kavereina, jotta voisi stalkata - mutta minähän en faceen ole postannut mitään enää sen jälkeen kun meillä meni bänks :-) Narsisti joutuu työkseen keksimään kaikki jutut ja juorut, joita minusta levittelee, kun en anna suoranaisesti siihen mitään aihetta.