Poikani syntyi huhtikuussa -13, mie täytin 18v kesäkuussa -13.
Kysy jotain!
Poikani on siis syntynyt huhtikuun loppupuolella 2013 ja minä täytin kesäkuun loppupuolella 18-vuotta.
Käyn nopeasti kaupassa ja tulen sen jälkeen vastailemaan kaikkiin kysymyksiinne. :)
Kommentit (52)
Mikä on koulutustasosi? Oletko ehtinyt käydä muuta kuin peruskoulun loppuun?
Oliko lapsi suunniteltu?
Onko lapsen isä pysynyt kuvioissa mukana?
Mitähän tässä pitäisi kysellä :D Minun tyttö syntyi -13 marraskuussa. Jee.
Oliko kauppa auki näin helluntaina?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:11"]Oliko kauppa auki näin helluntaina?
[/quote]
Jumbokin on auki
Eikö maalla ole ihan tavallista saada lapset noin nuorena? Mitä siis pitäisi kysyä, kun sinunlaisia on siellä 13 tusinassa? :D Eri asia jos olisit kaupunkilainen, mutta et selvästikään ole.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:05"]
Oletko ajatellut opetella kirjoittamaan?
[/quote]
Kirjoitan mielestäni ihan hyvin!
PS. Aika jännää, olin vain lyhyen aikaa poissa ja en vielä kertaakaan vastannut ja keskusteluketjuun oli tullut jo 359 katselukertaa..! Mikä ihmisiä tässä aiheessa kiinostaa? :)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:06"]
Onko ilmoja pidelly
[/quote]
On pidellyt, ei tännekään päin ole vielä sattunut mitään kunnon helleaaltoa tulemaan, mutta tuskin sitä on ollut muuallakaan päin suomea mitä olen ainakin noita uutisia ja säätä seuraillut.. :) tänään on ollu tommonen epävakaampi päivä, mut ihan lämmin kevät sää ja nyt paistaa ainakin aurinko! Mites siellä?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:07"]
Oliko lapsi suunniteltu?
[/quote]
Koulutustasoni on ammattikoulu.
Ammatin opiskelu on vielä kesken, pitäisi viimenen vuosi käydä. Jatkan ensivuonna koulun loppuun, kun lapsi täyttää 3v ja laitan hänet päiväkotiin, joten virallisesti mun pitäisi valmistua ammattiin 22v.
Lapsi oli suuniteltu.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:08"]
Onko lapsen isä pysynyt kuvioissa mukana?
[/quote]
Ei ole ja hyvä niin. Koska olen hakenut jo ennen lapsen syntymää yksinhuoltajuutta ja myöskin saanut sen.
" 5/13
Mitähän tässä pitäisi kysellä :D Minun tyttö syntyi -13 marraskuussa. Jee. "
Onneksi olkoon! :) tai varmaan se on vähän myöhäistä jo nyt onnitella kun tytön tyllerö on jo 2vee tai täyttää. :D ootko sinäkin sitten -95?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:11"]
Mitä ostit?
[/quote]
Ostin itselleni vain kuukautissiteitä! :D
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:11"]
Oliko kauppa auki näin helluntaina?
[/quote]
Meidän lähi-alepa ainakin on, siinä kävin nopeesti piipahtamassa. (: mutta pääasiassahan nuo kiinni ovat. !
Siis lapsi oli suunniteltu ja hait yksinhuoltajuutta jo ennen syntymää? Mikä meni pieleen isän kanssa?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:13"]
Eikö maalla ole ihan tavallista saada lapset noin nuorena? Mitä siis pitäisi kysyä, kun sinunlaisia on siellä 13 tusinassa? :D Eri asia jos olisit kaupunkilainen, mutta et selvästikään ole.
[/quote]
Outo kommentti.
Olen kyllä maalta kotoisin, mutta nykyisin asun kaupungissa. :) saa nähdä muutammeko joskus vielä maalle! Tykkäisin kyllä. Omakotitalo jossain järven rannalla. Mmmm..
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:07"]
Oliko lapsi suunniteltu?
[/quote]
Koulutustasoni on ammattikoulu.
Ammatin opiskelu on vielä kesken, pitäisi viimenen vuosi käydä. Jatkan ensivuonna koulun loppuun, kun lapsi täyttää 3v ja laitan hänet päiväkotiin, joten virallisesti mun pitäisi valmistua ammattiin 22v.
Lapsi oli suuniteltu.
[/quote]
Tuntuisipa oudolta olla vielä amiksessa ES-jonneporukoissa, kun vuoden sisään pitäisi olla DI:n paperit kätösessä.
T. 22v tyttö
Olipas jotenkin typerästi kirjoitettu otsikko. Siksi varmaan ihmisiä kiinnosti.
Oletko ajatellut opetella kirjoittamaan?