Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on vanhin kodinkone kotonasi?

Vierailija
24.05.2015 |

Meillä taitaa olla mun 10 vuotta vanha pyykinpesukone, jonka ostin aikoinaan sinkkukotiini.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kiuas tai liesiuuni

Vierailija
2/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotta vanha hiustenkuivaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.30 v. Yleiskone. Käytän viikottain. Alunperin oli ukkini.

Vierailija
4/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölynimuri 80-luvulta. Siinä lukee made in DDR, ja hyvin toimii vieläkin!

Vierailija
5/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upon mankeli 60-luvulta. 50-luvulta peräisin oleva kahvipannu, jos sitä nyt kodinkoneeksi voi sanoa. Pannu on joka päivä käytössä, mankeli harvemmin. 

Vierailija
6/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieromakone

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:13"]Pölynimuri 80-luvulta. Siinä lukee made in DDR, ja hyvin toimii vieläkin!
[/quote]
Hah hah haa... Meillä on parempi...:) 80-luvun pölynimurissa lukee Made in West Germany...:D

Vierailija
8/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroaaltouuni noin kymmenen vuotta vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikro, heitin viikko sitten ja on ollut käytössä 15vuotta .edelleen toimii mutta kyllästyin siihen

Vierailija
10/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielen kuivausrumpu, 20 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:13"]Pölynimuri 80-luvulta. Siinä lukee made in DDR, ja hyvin toimii vieläkin!
[/quote]
Hah hah haa... Meillä on parempi...:) 80-luvun pölynimurissa lukee Made in West Germany...:D
[/quote]
mulla on kirpparilta ostettu vaaka jonka iästä ei ole hajuakaan mutta siinäkin on valmistusmaana west germany

Vierailija
12/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panokone 90-luvulta. T. Jonna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldstarin mikro vuodelta -89.

Vierailija
14/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin uuni. Talon välttämättömään kalustoon kuuluvista pesukone, joka on vuokranantajan tänne jättämä, joten en edes tiedä kuinka vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikro. En edes muista miten vanha se on, mutta ainakin 15 vuotta.

Vierailija
16/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:25"]Panokone 90-luvulta. T. Jonna
[/quote]
Vittu sä oot Jonna wt.

Vierailija
17/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastin, 24 vuotta

Vierailija
18/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:29"]

Varmaankin uuni. Talon välttämättömään kalustoon kuuluvista pesukone, joka on vuokranantajan tänne jättämä, joten en edes tiedä kuinka vanha.

[/quote]

Ähh, siis välttämättömään kalustoon kuulumattomista.

Vierailija
19/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valurautainen silitysrauta. Ei kylläkään enää käytössä vaan koristeena

Vierailija
20/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 15-vuotias Cylinda-astianpesukone :) Muutaman kerran on hajonnut, mutta parin viikon käsintiskauksen jälkeen toimii taas. Todella moni vanhempi kodinkonekauppias on sanonut että ei kannata missään nimessä luopua tästä, ennenkuin hajoaa korjaamattomaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi