Löystyykö naisen alapää?
Kun nainen on synnyttänyt / tulee ikää lisää, niin löystyykö se alapää? Onko nuorena ollut kireä?
Kommentit (11)
No voi nyt helvetti aina tää sama kysymys. Löystyy tai ei, eikä kaikilla teineilläkään ole kireä.
Kudostyypistä se on kiinni. Jos maha alkaa roikkumaan, niin tietää, että pillukin, vaikka raskauden jälkeen. Se on toisten kohtalo.
Kaikilla naisilla, jotka on synnyttänyt on sellanen kukkuu aukko alapäässään.
Ei se niin vakavaa kuin se et yläpää löystyy;)
Melko minimaalisesti vaimolla löystynyt pitää lihaksistaan huolta ja osaa puristella kivasti löysempiä tapauksia mun historiasta löytyy ja muutenkin huonoja sängyssä toisin kuin nyksä.
Toisilla kyllä löystyy selkeästi enemmän kuin toisilla
Mulla on ollut aina tiukka, san esikoisen kaksikymppisenä, ja yli kolmekymppisenä nuorimmaiset sektiolla, maha on kyllä löysä varsinkin kaksosten jälkeen, ja varsinkin kun olen 130kg, mutta kyllä emätin on edelleen tiukka, seksin aikana se toki venyy ja kostuu kuten kuuluukin, mutta ei ole miehen penis "jäänyt pieneksi", miehellä ei ole mikään kauhean iso, mutta todella sopiva mulle, en tykkäisi jos olisi ohuempi tai pidempi, näin me ollaan just täydellisiä toisillemme.
Se että muka löystyy on ihan korvien välissä eikä jalkojen, miehet voi kuvitella että kun sieltä tulee se lapsen iso pää läpi, että ei millään voi palautua, vaikka se on siihen luonto kaiken suunnitellut, ja kun mies jotain vihjaisee, vitsilläkin, alkaa vaimokin kuvitella että joo, nyt se on löysä, eikä halua enää seksiä miehensä kanssa kun häpeää itseään.
Nainen on suunniteltu tekemään lapsia vähintään joka toinen vuosi, ja osa naisista tekee niin vieläkin, lapsia voi tulla joka vuosi, parahana kaksi, ja ei niilläkään mikään messuhalli ole, kun kerran todistettavasti seksiä hyvinkin paljon harrastavat, ei se kerrasta joka kerta tärppää, ei niin sikiävä ole kukaan.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:35"]Ei se niin vakavaa kuin se et yläpää löystyy;)
[/quote]
Aina tää sama. Onko sulla noin vaikea hyväksyä se et sun tussu on löysä ja käyttökelvoton ?
Joillakin on jo nuoresta pitäen isommat paikat. Toisillä löystyy synnytyksessä ja rumentuu, etenkin mitä useampi synnytys on ja vanhetessa kaikilla löystyy.
Joo tulee messuhalleja ja pihtareilla kasvaa umpeen.