Surustelisitko sinä miehen kanssa, joka
on työtön, ei käy työkkärin kurssejaan vaan karenssi uhkaa, juo kerran viikossa ja nukkuu sen jälkeen 2 päivää, ei ole kiinnostunut seksistä, eikä halua puhua paljonkaan? Hänellä myös psyykenlääkitys.
Itsellänikin on psyykenlääkitys, mutta olen omavarainen, en juo, olen sosiaalinen.
Jos et seurustelisi tai katsot, ettet minunkaan tilanteessani seurustelisi, perustelisitko?
Kommentit (7)
Tota, tuo puhumattomuus on minusta erittäin hyvä asia. Minusta on kivaa jos kaikki olis hiljaa vaan. Etenkin pälättävät miehet on rasittavia.
En seurustele luusereiden kanssa. Ei seksiä, ei hauskanpito, ei raha.ottaisin kotieläin parempi
En surustelisi, ilostelisin mieluummin.
En surustelisi, en myöskään seurustelisi. En koe, että mulla olisi paljoakaan yhteistä ko. henkilön kanssa. Syynä ei niinkään oisi tuo psyykenlääke, vaan nukkuminen, seksittömyys ja puhumattomuus. Tulisin hulluksi tuollaisen miehen kanssa aika nopeaan.
En seurustelisi eikä tarvitsii perustellakaan, mutta jos mies jonkun selityksen haluaisi niin sanoisin, että on niin eri kriteerit elämässä että ei tule mitään.