suomi olisi päässyt euroviisufinaaliin puhelinäänten perusteella
Voimme olla ylpeitä! Esim. Viron kansa rankkasi Suomen 1. sijalle semissään. Belgia 4. ja jopa Venäjä 10. Raadit antoivat tosi huonot pisteet. Jos Euroopan kansa olisi saanut päättää, olisi PKN päässyt finaaliin. Tämä siis nopeahkon excel-taulukon silmäilyn perusteella Eurovision.tv sivustolta. Odotan vielä virallista yhteenvetoa. Ollaan ylpeitä!
Kommentit (9)
Kylläpäs. Äänestihän Suomen kansa edustamaan yhtyeen, josta pidettiin myös Euroopassa tavallisen kansan parissa. Yle euroviisut sivustolta löytyikin jo yhteenveto, jonka mukaan 13 Suomen semissä äänestänyttä maata sijoitti puhelinäänissä Suomen 10. parhaan joukkoon eli finaaliin ois menty.
Tietysti on paljon heitä, joita hävettää vaikkapa Lordinkin voitto. Itse olen ylpeä suomalainen, ratkaisuamme arvostettiin laajasti :) :) :) ap
Kylläpäs. Äänestihän Suomen kansa edustamaan yhtyeen, josta pidettiin myös Euroopassa tavallisen kansan parissa. Yle euroviisut sivustolta löytyikin jo yhteenveto, jonka mukaan 13 Suomen semissä äänestänyttä maata sijoitti puhelinäänissä Suomen 10. parhaan joukkoon eli finaaliin ois menty.
Tietysti on paljon heitä, joita hävettää vaikkapa Lordinkin voitto. Itse olen ylpeä suomalainen, ratkaisuamme arvostettiin laajasti :) :) :) ap
Omituista pelleilyä oli koko Suomen osallistuminen taas. Onko se musiikkikisa vai mikä???
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:53"]Omituista pelleilyä oli koko Suomen osallistuminen taas. Onko se musiikkikisa vai mikä???
[/quote]
Miksi kommentoit liittyen euroviisuihin, kun kyselet heti perään, mistä oikein on kyse? Ottaisit ensin selvää.
Jo todellakin suomi olisi päässyt finaaliin.hahahaha! Paskallako pääsee finaaliin?anna mun kaikki kestää.
Suomi teki euroviisujen historiaa päästämällä kehitysvammaiset edustamaan maataan. Olkaamme ylpeitä asiasta ja PKN:stä. On kiva että kansat arvostavat suomalaisia.
Homoraati rankkasi vammaiset pois, koska vammaisten saama huomio on pois homojen saamasta huomiosta. Eurooppa on liian pieni kahdelle suosikkivähemmistölle.
Mistä tarkalleen ottaen pitäisi olla ylpeä? Ei meillä ollut osaa eikä arpaa tässä asiassa.