Montaa erilaista väriä silmissäsi on?
Sinivihreä pohja, jossa valkoinen rinkula, jossa pieniä ruosteenvärisiä paloja seassa. Tai ruostepalat saa aikaan vaikutelman vaihtuvista silmien väristä. Kyllä pohjaväri on siniharmaa ehkä. Valo vaikuttaa, mikä väri tulee milloinkin esiin
Kommentit (27)
Vihreetä, harmaata, keltanen tai ehkä enemmän kullanvärinen rinkula ja muutama pieni rusehtava pilkku.
Yleisvaikutelma, et on tummat silmät. Moni on jälkeenpäin luullut tai kertonut, että olen ruskeasilmäinen. En ole, mutta pohjaväri on vhreänharmaa, jossa ruskeita ja kultaisia pilkkuja.
Olen kiitollinen silmieni väristä.
Reunoilla siniharmaata ja keskellä kellertävää, joka täyttää suurimman osan iiriksestä.
Moni näkee silmäni vihreinä.
Vierailija kirjoitti:
Yleisvaikutelma, et on tummat silmät. Moni on jälkeenpäin luullut tai kertonut, että olen ruskeasilmäinen. En ole, mutta pohjaväri on vhreänharmaa, jossa ruskeita ja kultaisia pilkkuja.
Olen kiitollinen silmieni väristä.
Pakko sanoa, että lapselleni on samantyyliset silmät ja ne ovat aivan ihanat. Riippuu valaistuksesta minkä väriset ne ovat. Välillä näyttää vihreiltä, välillä ruskeilta ja välillä harmailta. Keskellä on ruskeaa ja se menee iriksen kasvaessa sen alle piiloon. Ihanat silmät 🥰
Sinistä, vihreää ja keltaista. Vanhemmiten sininen alkanut dominoimaan.
Mulla on hyvin tasaisen vihreä iiris. Molemmat lapseni ovat perineet värin. Esikoisella on myös tasainen väri, mutta kuopus on perinyt isältään iiriksen tekstuurin, joka on repaleinen. Lapset ovat myös perineet multa mustan rinkulan iiriksen ympärillä.