Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjiä paikalla? Mitä mieltä olisitte tästä

Vierailija
24.05.2015 |

Jos nuori tulisi suoraan yritykseen kysymään olisiko tarjolla esim. kesätöitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan paras keinohan tuo on, tulee asia selväksi saman tien ja näen nuoren olemuksen ja käytöstavat.

Vierailija
2/5 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mutta tälle kesälle auttamattoman myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarjota töitä, tuo on paras keino saada niitä. Olen talven mittaan palkannut kaksi, toisen harjoitteluun ja toisen vakituiseksi. Muita ei ole tullut paikanpäälle, vaikka kysyjiä on ollut. Olen joitain muita kutsunut haastatteluun kyllä, mutta tuo oma aktiivisuus on antanut minulle niin myönteisen kuvan kavereiden aktiivisuudesta, että kun haastattelussa ei ole ollut merkittäviä eroja, se on johtanut palkkaukseen.

Nyt jos tulisi, jäisi varmasti mieleen ja jos taas ilmenisi tarvetta, tulisi soitettua heti kun tarvetta on. Vakituiseksi ottamani ensimmäisen käynninkään yhteydessä en tiennyt tulevista tarpeista, kävi joulukuussa ja maaliskuun lopussa teimme työsopimuksen.

Vierailija
4/5 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarjota töitä, tuo on paras keino saada niitä. Olen talven mittaan palkannut kaksi, toisen harjoitteluun ja toisen vakituiseksi. Muita ei ole tullut paikanpäälle, vaikka kysyjiä on ollut. Olen joitain muita kutsunut haastatteluun kyllä, mutta tuo oma aktiivisuus on antanut minulle niin myönteisen kuvan kavereiden aktiivisuudesta, että kun haastattelussa ei ole ollut merkittäviä eroja, se on johtanut palkkaukseen.

Nyt jos tulisi, jäisi varmasti mieleen ja jos taas ilmenisi tarvetta, tulisi soitettua heti kun tarvetta on. Vakituiseksi ottamani ensimmäisen käynninkään yhteydessä en tiennyt tulevista tarpeista, kävi joulukuussa ja maaliskuun lopussa teimme työsopimuksen.

Vierailija
5/5 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienyrittäjä sellaisella alalla joka taipuu huonosti nykyiseen, kankeaan verotukseen (Kytätään näennäisesti suurta liikevaihtoa eikä sitä piskuista summaa minkä yrittäjä nostaa omaan käyttöönsä). Ei olisi varaa ottaa ketään töihin vaikka haluaisinkin.