Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoruja keksivä kollega

Vierailija
24.05.2015 |

Mitä sanon työkaverille, joka esittää tavatessamme hyvää kaveria, mutta puhuu minusta selän takana ikävästi? On levitellyt juoruja kuinka olen kuulemma miesten vokottelija, kun on ollut suhde sinkun työkaverin kanssa joskus monta vuotta sitten. Hänen miespuolinen kaveri piti minusta aikoinaa ja sekin on kuulemma minun syy. Lisäksi kuulemma valehtelen ja olen epäilyttävä, koska jouduin olemaan poissa töistä jokin aika sitten vahvan syöpäepäilyn takia (pitkä tarina). Lisäksi hän on väärsitellyt ja juorunnut sanomisiani.

Todella inhottavaa palata töihin, kun kuulee tällaista ja osa vielä kuulemma uskoo hänen levittämiä juoruja. Ok, minulla on ollut hetken tapailusuhde sinkun työkaverini kanssa hyvin kauan sitten ja olimme tämän miehen kanssa hyviä ystäviä pitkään suhteen jälkeen. Nyt emme ole tiiviisti yhteydessä, koska toinen meistä on parisuhteessa. Muut ovat naisen keksimiä oman pään tuotoksia. Hän on miesten kaveri ja puhuu muistakin usein ikävään sävyyn. Tuntuu, että kokee naiset uhkana ja kokee inhoa, jos joku muukin osaa olla miesten kaveri.

Miksi joku toimii noin? Mikä tarve levitellä ikävään sävyyn valheita toisista? Mitä sellaiselle voi sanoa? En voi sanoa suoraan tietäväni hänen toimistaan. Mten sanoa kiertäen?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla