Appelsiinimehu 0,39 ennen 0,59 euroa tänä vuonna
Suhteellinen hintojen nousu on ollut aivan järjettömän suuri.
Kommentit (92)
Ihan ilman sivustoa voi vertailla hintoja, kun muistaa vanhat hinnat.
Mm. Lidlin spagetti 39s/kg, nyt 89s/kg. Muutos kuukaudessa.
T. Eri
Siis joku pillimehu? Eikö appelsiinimehulitra pyöri jossain 1,5-2e välillä? En kauheasti katsele hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Siis joku pillimehu? Eikö appelsiinimehulitra pyöri jossain 1,5-2e välillä? En kauheasti katsele hintoja.
Kyseessä on Lidlin appelsiinimehu ja koko on yksi litra. Olet varmaan tottunut maksamaan liikaa. Mä Vertaa Hintoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on Lidlin appelsiinimehu ja koko on yksi litra. Olet varmaan tottunut maksamaan liikaa. Mä Vertaa Hintoja
Mä vertaan laatua ja ostamisen helppoutta.
Eri
Rainbow kahvi maksoi vuosi sitten kaupassani 2,69€ ja nyt 4,65€. Juhla mokkaa ei saa edes kuudella eurolla.
Voin lohduttaa, että tuottajahinnat eivät ole nousseet eli nyt ei kannata kadehtia heitä. Sen sijaan verottaja on iskenyt kipeästi kuljetusyrityksiin, polttoaineen hinnannousu on nostanut kuluja niin paljon, että se on pakko viedä hintoihin. Kiitos hallitus, kiitos ilmastoteot.
Vierailija kirjoitti:
Voin lohduttaa, että tuottajahinnat eivät ole nousseet eli nyt ei kannata kadehtia heitä. Sen sijaan verottaja on iskenyt kipeästi kuljetusyrityksiin, polttoaineen hinnannousu on nostanut kuluja niin paljon, että se on pakko viedä hintoihin. Kiitos hallitus, kiitos ilmastoteot.
Meillähän on kaikkien aikojen suosituin hallitus!
Kuka juo muutenkaan appelsiinimehua raakana? Kamalasti happamuutta (syövyttää hampaat) sekä kamalasti jouleja plus alkaa närästyttämään. Itse jos juon noita mehuja niin 1/5 mehua ja 4/5 vettä. Ja ei en sekoita mehutiivisteisiin vaan appelsiinimehut laimennan reilusti vedellä koska ovat niin energiapitoisia ja happamia.
Appelsiinimehu maksaa 2-3 euroa litra. Tropicana yli 3 euroa, mutta on kyllä hyvää.
Onpa järkyttävä hinta. Kun miettii, mitä kaikkea se vaatii, että litran pönikkä appelsiinimehua on pöydälläsi.
Sen sijaan sinun mielestäsi varmaan omia tulojasi tulisi lisätä, reilustikin. Mutta ei kenenkään muun.
Vierailija kirjoitti:
Onpa järkyttävä hinta. Kun miettii, mitä kaikkea se vaatii, että litran pönikkä appelsiinimehua on pöydälläsi.
Sen sijaan sinun mielestäsi varmaan omia tulojasi tulisi lisätä, reilustikin. Mutta ei kenenkään muun.
Kyllä just näin
Puristusautomaatista mehu 3,99 litra. On hintansa väärtti.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla kokenutkin liikaa maksaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin halvimmassa appelsiinimehussa on 20 % vettä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka juo muutenkaan appelsiinimehua raakana? Kamalasti happamuutta (syövyttää hampaat) sekä kamalasti jouleja plus alkaa närästyttämään. Itse jos juon noita mehuja niin 1/5 mehua ja 4/5 vettä. Ja ei en sekoita mehutiivisteisiin vaan appelsiinimehut laimennan reilusti vedellä koska ovat niin energiapitoisia ja happamia.
Tuorepuristettu appelsiinimehu ei ole kovinkaan hapanta. Nämä tiivisteestä tehdyt kurat, jollaisesta ap:kin puhuu aloituksessaan, sen sijaan ovat. Mutta tuorepuristettujakin voi vähän laimentaa, koska sokeripitoisuus on yleensä aika hurja. Itse sekoitan kivennäisveden kanssa suhteella 1 osa mehua ja 2 osaa kivennäisvettä, koska ei insuliinia käyttävänä diabeetikkona kehtaa 3dl vetää puhdasta mehua kuin hyvin harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin halvimmassa appelsiinimehussa on 20 % vettä.
Miten siinä niin vähän voi olla? Appelsiinissakin on jo 86% vettä.
Ei se kallista blandista kumminkaan ole,halvempi kuin limut. Ja suuren sokerimäärän vuoksi sitä ei muuten kannata juodakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kallista blandista kumminkaan ole,halvempi kuin limut. Ja suuren sokerimäärän vuoksi sitä ei muuten kannata juodakkaan.
Mikähän on suuri sokerimäärä? Juoto maitoa? Appelsiinimehussa on saman verran energiaa kuin maidossa.
Onko muita tuotteita, joiden hinta on noussut vastaavasti? Listataan.