Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CDC: Rokottamattomat saavat omikronin 5x kertaa todennäköisemmin kuin buustatut

Vierailija
23.01.2022 |

Ei kannattaisi luottaa liikaa niihin "tanskan numeroihin".

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

CDC:lle nauraa nykyään kuolleet harakatkin. Miten kukaan edes voisi ottaa heitä tosissaan kun ovat olleet väärässä jo 2v putkeen? On siinä tosi asiantuntijuutta taas.

Vierailija
2/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä odottelen kovasti että koska tauti iskisi. Olen altistunut kunnolla koronalle parin viikon sisään jo kaksi kertaa.

Mutta ei oo tarttunut. 🤷🏼‍♀️

Yksi rokote mulla on, mutta rokottamattomaksihan mut luokitellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummaa että meillä töissä sairastuu rokotetut. Itse altistuin ja ei tullut tautia.

Asia on jo yleisesti tiedossa kaikkialla maailmalla. . miksi rokotetaan. Pistää miettimään. . .miksi.

Olisikohan siksi, etteivät ihmiset sairastuisi vakavasti ja kuolisi? Voisiko olla?

Vierailija
4/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ainoastaan rokotettuja jotka sairastuneet, itseni mukaan lukien. Nyt joulun jälkeen meitä ollut toistakymmentä työpaikalla ja ystävistä. Lasten kouluista tulleet. 🤔

Vierailija
5/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein on saanut lukea, kun rokotetut sairastanut ja heillä vielä melko äkäiset oireet🤔 liuta rokottamattomia sukulaisia altistunut lähiviikkoina, eikä kukaan ole ainakaan oireillut.

Niin missä on saanut lukea? Vauva-palstan trolleilta.

Just näin jossain lehdessä viimeisimmän tilaston: rokottamattomilla on 27-kertainen riski joutua sairaalaan ja tehohoitoon. Maailmalla on useita julkkis-koronadenialisteja kuollut kironaan.

Vierailija
6/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työpaikalla ollu koronassa. Mutta en minä ja oon ainoa rokottamaton.

Vierailija
7/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 rokotetta ja oon viimeisen kuukauden aikana altistunut kolmasti. Oon pysynyt terveenä.

Vierailija
8/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että naurattaa lukea rokottamattomien ja maskittomien jotka ovat saaneet "hymyillä ja hengittää raitista ilmaa" päivityksiä facessa nyt kun sairastelevat omikronia. Ollaan kärvistelty kuolemanpelossa ja tuskassa. Melkein tekisi mieli kuittailla että onneksi mulla ei ole tuollaista sillä olen rokottautunut ja käyttänyt ffp-suojainta.

He saavat sitten vastaukseksi muilta hörhökavereiltaan että kyseessä on 5g, 6g, ylösnousemus tai kristallikehon muodostuminen tai keskusauringon säteily, joku jopa kertoi käyneensä tehohoidossa itsekin ja se oli kuulema ollut initiaatio toiselle taas oli suursiivous kaikilla tasoilla. Avuksi suositellaan kuusenneulasteen juomista(puhdistaa kehoa piikkiproteiinista), muuttamista pois 5g maston läheltä, homeopatiaa, jeesusta, valonsäteitä.

Vierailija
9/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että naurattaa lukea rokottamattomien ja maskittomien jotka ovat saaneet "hymyillä ja hengittää raitista ilmaa" päivityksiä facessa nyt kun sairastelevat omikronia. Ollaan kärvistelty kuolemanpelossa ja tuskassa. Melkein tekisi mieli kuittailla että onneksi mulla ei ole tuollaista sillä olen rokottautunut ja käyttänyt ffp-suojainta.

He saavat sitten vastaukseksi muilta hörhökavereiltaan että kyseessä on 5g, 6g, ylösnousemus tai kristallikehon muodostuminen tai keskusauringon säteily, joku jopa kertoi käyneensä tehohoidossa itsekin ja se oli kuulema ollut initiaatio toiselle taas oli suursiivous kaikilla tasoilla. Avuksi suositellaan kuusenneulasteen juomista(puhdistaa kehoa piikkiproteiinista), muuttamista pois 5g maston läheltä, homeopatiaa, jeesusta, valonsäteitä.

Hupaisaa, näitä tulee lisää, eilenkin olivat joukkolevittämässä omikronia miekkarissa, oliko siellä 4000 follaria. Saapi nauraa sitten kun hoksaavat saaneensa tartunnan :D

Vierailija
10/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Kaikkienhan tää piti sairastaa jollain muotoa.

Vierailija
11/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupaisaa, näitä tulee lisää, eilenkin olivat joukkolevittämässä omikronia miekkarissa, oliko siellä 4000 follaria. Saapi nauraa sitten kun hoksaavat saaneensa tartunnan :D

Kaikkihan tämän tartunnan luultavasti tulee saamaan, kyllä on ymmärrys hävinnyt, jos naurattaa, että flunssaan sairastuu😂 Suosittelen sinua hankkimaan elämän mitä voisit elääkin ja vielä nauttia siitä elämästä❤️ Itse olen rokottamattomana sairastanut koronan, ihan perus flunssa😀 Mä pidän mun keuhkot kunnossa, en käytä maskia.

Vierailija
12/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olet sairastanut esim. deltan ei suojaa sinua omikronilta tai omikron 1 omikron kakkoselta. Tulet sairastumaan uudestaan. Joku kerta ehkä saat vakavan muodon. Minä en. Mikä se olikaan se darwin-awards palkinto... sydän emojeja, yksisarvisemojeja rivi sinullekin :D

Vierailija
13/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, laitapa ap laskimeen se 0,01 ja kerro se viidellä. Tuliko päätähuimaava luku? Tuliko sellainen luku, että kaikki tulee pakkorokottaa tätä valtavaa riskiä vastaan?

Vierailija
14/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän lienee tarkoitus korostaa kuinka rokote suojaa mutta tuo lukemahan on hävettävän huono.

Vierailija
15/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dengvax rokoteen haittoihin kuului että denguekuumetta aiemmin sairastamattomat mutta rokotetut saivatkin sitten taudin vakavamman muodon. Jos olit sairastanut taudin ja sitten rokotettu niin sitten muut kolme varianttia tuli lievempinä. Onkohan tässä mitään samaa havaittavissa ?

16/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummaa että meillä töissä sairastuu rokotetut. Itse altistuin ja ei tullut tautia.

Ei väitteesi ainakaan sairaalahoidossa, tehohoidossa tai kuolemissa näy, vaan juuri päin vastoin.

https://yle.fi/uutiset/3-11300232

Vierailija
17/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rokotehaitan saamisen todennäköisyys on tasan 0

Vierailija
18/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokotuksia, sairastin omikronin. Voimat se vei, viikon vain suunnilleen nukuin. Ei muita oireita. Vaimolla rokotukset, oli huomattavasti kipeämpi kuin minä. En väitä että se aina menee niin, meillä meni näin.

Vierailija
19/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki työpaikalla ollu koronassa. Mutta en minä ja oon ainoa rokottamaton.

Ainoat rokottamattomat joita tiedän ovat lapsia. Ovat sairastuneet kyllä. Yksi aivastus porukassa riittää. Se riittää myös sinulle.

Vierailija
20/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, laitapa ap laskimeen se 0,01 ja kerro se viidellä. Tuliko päätähuimaava luku? Tuliko sellainen luku, että kaikki tulee pakkorokottaa tätä valtavaa riskiä vastaan?

Rokote antaa suojaa vakavalta taudilta ja sairaalaan joutumiselta. Jos kaikki olisivat rokottamattomia, niin ei olisi enää sairaalapaikkoja tai terveitä hoitajia.

Hengittäminen on mukavaa.