Ärsyttävää kun olen sellainen että jätän tekemättä ja sitten kadun
Kun monet ihmiset ovat sellaisia että tekevät mielummin kuin sitten katuvat sitä että ei ole edes yrittänyt, niin itse olen vastakohta. Jätän tekemättä asioita, joita voisin hyvin tehdä.
Esim tulee mielenkiintoinen työtarjous, en ota sitä vastaan koska pelkään liikaa haasteita. Kuitenkin tylsistyn nykyisessä työssäni. Voisin auttaa naapurin mummoa käymällä hänelle kaupassa, mutta en auta koska ei ole pakko. Voisin lähettää kukkia kaverille jonka mummo kuoli, mutta en lähetä. En saa aikaiseksi muuttaa toiselle paikkakunnalle, vaikka haluaisin, koska en jaksa sitä rumbaa siinä ympärillä. Vaikka en edes itse tiedä miksi en jaksaisi?
Esimerkkejä löytyy vaikka kuinka paljon. Onko muilla samanlaisia ongelmia?
Kommentit (10)
Tai ehkä just jahkailen liikaa ja sit kun alkaa ahdistaa se jatkuva jahkailu, niin sitten annan vaan asian olla. Ratkaisu -> en tee mitään! Kun monet osaa reagoida heti ja oikea-aikaisesti, ja siten saavat aikaiseksi asioita ja tilanteita hoidettua. Minä jätän ne hoitamatta tai sitten myöhästyn. Ihan jos miettii vaikka että lähdetään reissuun, varaanpas tässä hotellin. Tai ehkä mietin vielä hetken.. No sitten on lennot ja hotelli jo varattu, tai hinnat kallistuneet moninkertaisiksi.
Mikä minua vaivaa? Miksi en osaa toimia?
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aina kaduttaa, tein tai en.
Tuohon voi samaistua.
Vierailija kirjoitti:
Oot adhd?
No en tiedä. T.Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet vaan laiska.
Mutta kait sille laiskuudellekin löytyy syy?
Mistä luulet sen johtuvan?
Itse harvoin kadun tai jotakin asiaa tekemättä, jos se on minulle tärkeä.
Toisaalta ajattelen, meillä jokaisella on omat vahvuudet ja heikkoudet ja niillä on vain elettävä ja jokainen saa erilaiset pelikortit
jo syntymähetkellä, toiset paremmat ja toiset heikommat. Ja niillä on vain elettävä.
"Ei paha ole kenkään ihminen,
vaan toinen on heikompi toista.
Paljon hyvää on rinnassa jokaisen,
vaikk' ei aina esille loista."
Aina kaduttaa, tein tai en.