Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Italian olisi pitänyt voittaa!

Vierailija
24.05.2015 |

Italian kappale oli komea rakkauslaulu ja komea-ääniset nuoret miehet lauloivat kauniilla italian kielellä ja olisihan se ollut mukava nähdä euroviisut seuraavan kerran iki-ihanassa Roomassa. Harmi , oli minun suosikki ja Ruotsia pidin toiseksi parhaana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä Italian menestystä, mielestäni huonoimpia esityksiä. Vuodesta toiseen samaa pitkästyttävää Eros Ramazotti -kamaa, ja lavasteetkin ratsastavat parin tuhannen vuoden takaisilla saavutuksilla. Eikö Italiasta olisi löytynyt mitään tuoretta?

Vierailija
2/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Italian biisi oli todella tylsä ja kliseinen, miljoona kertaa kuultu. Luulin sitä aluksi parodiaksi, kun näin musiikkivideon. Ylidramaattisuus, "Grande amore", Il Volo... Olisi toiminut paremmin parodiana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:40"]

En käsitä Italian menestystä, mielestäni huonoimpia esityksiä. Vuodesta toiseen samaa pitkästyttävää Eros Ramazotti -kamaa, ja lavasteetkin ratsastavat parin tuhannen vuoden takaisilla saavutuksilla. Eikö Italiasta olisi löytynyt mitään tuoretta?

[/quote]

Eurooppalaiset olisivat halunneet että Italia voittaisi ja tykkäsivät suurista rakkauslauluista Italiankielellä. Ammattituomarit halusivat että ruotsalainen plagiaatti voittaa. Ammattituomareilla on liikaa valtaa, tarvitaan sääntömuutoksia.

Vierailija
4/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin.

Vierailija
5/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kupongissa ruotsi mahtui ehkä hätäseen kympin joukkoon. Vähän tylsä ja turvallinen voittaja saatiin siis. Antikliimaksi koko illalle.

Vierailija
6/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kansa vain saisi päättää niin näin olisi tapahtunut.

Ammattituomarit on kuraa. Niiden piti alunperin vähentää tätä riskiä että äänet menee vain naapurimaille, mulla lopputulos on että ammattituomarit on pahimpia taktikoijia, että oma suosikkivoittaisi niin muut kärkikilpailijat laitetaan hännille.

Esim. Suomen ammattituomarit antoi Italialle vasta 19. parhaat pisteet, kun Suomen kansan mielestä Italia oli kolmanneksi paras.

Italia on moraalinen voittaja Euroopan kansan äänillä. Ruotsi voitti tuomaripelillä.

Vierailija
7/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.youtube.com/watch?v=w1f6o1HQBvg 

Toivottavasti tehdään suomenkielinen versio. Tomi Metsäketo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi