Viking Cinderella, onko se hyvä laiva perheen Päivä Tukholmassa -matkalle?
Joskus taannoin tuo risteili muistaakseni Suomessakin, mutta on sittemmin kai ollut vuosia ruotsalaisten bilettäjien porauslauttana Ahvenanmaan liikenteessä.
Kommentit (37)
Eiköhän se samanlainen ole kuin muutkin laivat. Isoin viking linen laivoista taitaa olla kyllä. Ise suosin Siljaa. Pidän promenaden tuomasta avarasta tunnelmasta.
Voi olla tai olla olematta, mutta jos vielä hetken malttaisitte, että koronatilanne paranee. Kesällä voi toki olla jo turvallisempaa, jos kesäreissua suunnittelette. Päivä Tukholmassa tai Tallinnassa-tyyppiset risteilyt ovat kyllä kivoja.
Viinaa ja peenistä, mitään eim puutu.
Promenadella ollaan me menty. Lapsetkin tykänny..tän hetken koronatilanteen takia aika järjetöntä on vaan just nyt lähteä.
Parempi kuin kusiset virulaiva, joilla tylyä kohtelua Suomalaiseille, "Silja" on pelkkää rahastusta.
Syyskuussa matkustettiin perheen kanssa ja pyydettiin apua vahtimestarilta ja tylysti ohjasi infoon. Kuitenkin info sanoi, että ottaa yhteyttä vahtiin tuli mieleen, että missä heidän ammattitaito on kun eivät tiedä mitkä tehtävät kuuluu heille ja mitkä ei ! Olisiko koulutus tarpeen ? Laiva oli Cinderella.
Aivan yhtä tylyn vastauksen sain kysyessäni erästä asiaa vahtimestarilta eivät tiedä muuta kuin kulkemisesta laivan käytävillä omistajan elkein ?? Koulutusta ja käytöstapoja Cinderellan vahtimestareille heidän esimies ei ole ajan tasalla.98
Minusta Cinderella on hyvä laiva. Lasten osalta en tiedä, kun minulla ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Cinderella on hyvä laiva. Lasten osalta en tiedä, kun minulla ei ole lapsia.
Tukholmasta tullessani oli laukkuja, lapsi, vaunut ym. pyysin apua järjästysmieheltä en saanut ? Totesin ettei ollut lapsiystävällinen laiva aina olimme tiellä, niin ravintolassa kuin muissakin tiloissa paikkaa henkilökunnan oli vaikea järjestää ?
Vierailija kirjoitti:
Viikkarit on kaikki ihan paskoja.
Ja minä en suostu muilla matkustamaan.
Oi milloinka ne porarit on siellä, ihana kuulla onko jollain tietoa enemmänkin ?
Vierailija kirjoitti:
Oi milloinka ne porarit on siellä, ihana kuulla onko jollain tietoa enemmänkin ?
Kyselee tyttö Ahvenanmaalta.
Onko palstalla nykyään Viking-hullu?
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat eivät pidä lapsiaan kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukholmasta tullessani oli laukkuja, lapsi, vaunut ym. pyysin apua järjästysmieheltä en saanut ? Totesin ettei ollut lapsiystävällinen laiva aina olimme tiellä, niin ravintolassa kuin muissakin tiloissa paikkaa henkilökunnan oli vaikea järjestää ?
Järjestysmiesten koulutus parisen viikkoa koulutuksen pituutta olisi lisättävä, että saisivat asiakaskoulutusta. Mutta jos saavat palkkaa 2200,00 euroa kk, niin jokainen tietää minkälaista porukkaa siihen tehtävään hakeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se samanlainen ole kuin muutkin laivat. Isoin viking linen laivoista taitaa olla kyllä. Ise suosin Siljaa. Pidän promenaden tuomasta avarasta tunnelmasta.
Oli isoin ennen kun grace ja glory tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä en suostu muilla matkustamaan.
Ei tässä aleta vironryssiä tukemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestysmiesten koulutus parisen viikkoa koulutuksen pituutta olisi lisättävä, että saisivat asiakaskoulutusta. Mutta jos saavat palkkaa 2200,00 euroa kk, niin jokainen tietää minkälaista porukkaa siihen tehtävään hakeutuu.
Ainenkin se kaksiraitainen, joka on pistänyt suuhunsa muutakin, kuin kaurapuuroa.
Cinderella on hyvä laiva, jos vanhemmat pitäisi lapset kurissa. Viimeksi ruokasali oli, kuin lastentarha ei mitään rauhaa syödä.