Viking Cinderella, onko se hyvä laiva perheen Päivä Tukholmassa -matkalle?
Joskus taannoin tuo risteili muistaakseni Suomessakin, mutta on sittemmin kai ollut vuosia ruotsalaisten bilettäjien porauslauttana Ahvenanmaan liikenteessä.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Cinderella on hyvä laiva. Lasten osalta en tiedä, kun minulla ei ole lapsia.
Tukholmasta tullessani oli laukkuja, lapsi, vaunut ym. pyysin apua järjästysmieheltä en saanut ? Totesin ettei ollut lapsiystävällinen laiva aina olimme tiellä, niin ravintolassa kuin muissakin tiloissa paikkaa henkilökunnan oli vaikea järjestää ?
Ravintolaan ei ole sopivaa viedä rattaita/lastenvaunuja.
Minua ei häiritse lapset vaan vanhemmat jotka antavat lasten juosta valtoimenaan. Ja sekin, että antavat lasten vallata tanssilavan ei se ole lasten leikkipaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Cinderella on hyvä laiva. Lasten osalta en tiedä, kun minulla ei ole lapsia.
Tukholmasta tullessani oli laukkuja, lapsi, vaunut ym. pyysin apua järjästysmieheltä en saanut ? Totesin ettei ollut lapsiystävällinen laiva aina olimme tiellä, niin ravintolassa kuin muissakin tiloissa paikkaa henkilökunnan oli vaikea järjestää ?
Aivan sama kun lentokentillä ja lentokoneissa: sinä hoidat itse rojusi ja ostoksesi. Kyseessä on turvallisuus- ja mainenäkökulma. Jos joku muu koskee sun tavaroihisi niin hän on osallinen siihen mitä sinulla siellä vaunuissa ja laukuissa. Jos jotain katoaa, jos sinulla on jotain kiellettyä tai ihan sama mitä niin hänestä tulee osallinen ainakin avunannon kautta. Sä olet kuitenkin Suomen rajojen ja aluevesien ulkopuolella.
Ja kyllä, te isoilla rattailla hinkkaajat olette tielle. Rattaita ei jätetä hyttien ulkopuolelle käytävälle, vaan niitä säilytetään joko siellä hytissä tai niille tarkoitetuilla paikoilla. Käytävä ei ole se paikka. Jos ne teidän rattaanne ei mahdu sinne hyttiin niin käyt infosta kysymässä, että mihin ne voi jättää. Seuraavalla kerralla otat kevyet ja pienet matkarattaat mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Aivan yhtä tylyn vastauksen sain kysyessäni erästä asiaa vahtimestarilta eivät tiedä muuta kuin kulkemisesta laivan käytävillä omistajan elkein ?? Koulutusta ja käytöstapoja Cinderellan vahtimestareille heidän esimies ei ole ajan tasalla.98
Mutta älä vaan valita, Viking laivoilla järjestysmiehet hoitaa, että asiakas on väärässä. Yksi esimies käski kerran muuttamaan sanomisia ikävää, kun halusin järjestysmiehena kirjata rehellisesti. Olin Cinderella laivalla 2024 töissä, mutta epäreiluutta en suvainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama kun lentokentillä ja lentokoneissa: sinä hoidat itse rojusi ja ostoksesi. Kyseessä on turvallisuus- ja mainenäkökulma. Jos joku muu koskee sun tavaroihisi niin hän on osallinen siihen mitä sinulla siellä vaunuissa ja laukuissa. Jos jotain katoaa, jos sinulla on jotain kiellettyä tai ihan sama mitä niin hänestä tulee osallinen ainakin avunannon kautta. Sä olet kuitenkin Suomen rajojen ja aluevesien ulkopuolella.
Ja kyllä, te isoilla rattailla hinkkaajat
Tässä taas huomataan, älä välitä asiakas on aina väärässä.
Hyvä laiva lapsiperheelle kun ei eksy alakansille siellä on arabikulttuuri kelagoldilaisilla voimissaan. Ei mikään biletyslaiva niinkuin joskus, sieltäkin naiset kaikonneet.
Juuri oltiin juhannusristeilyllä. Siellä on isot leikkiosastot yhdessä yläkerroksessa. Ville viking ohjelmaa. Monilla näytti olevan valtavat matkalaukut, vaikka pikkurepulla pärjää. Jos osaa pitää setin kasassa maissa, onnistuu se laivallakin.
Vikingin hyteissä on puhelimet jolla voi tarvittaessa soittaa infoon. Laivalla oli myös tosi kiva sairaanhoitaja. Henkilökunta on ok, jos itse käyttäytyy normaalisti. Sen sijaan tallinkin, tallinnanlaivoissa ei voi soittaa ja asiakaspalvelu on ala-arvoista.
Olen antanut kertoa itselleni, että vain eräs vähemmistökansamme matkustaa punakylkisillä vanhoilla paateilla.
Viking Salmonella. Paras viikkari kautta aikojen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestysmiesten koulutus parisen viikkoa koulutuksen pituutta olisi lisättävä, että saisivat asiakaskoulutusta. Mutta jos saavat palkkaa 2200,00 euroa kk, niin jokainen tietää minkälaista porukkaa siihen tehtävään hakeutuu.
Ainenkin se kaksiraitainen, joka on pistänyt suuhunsa muutakin, kuin kaurapuuroa.
Joo se on se hirvee ukko.
Vierailija kirjoitti:
Juuri oltiin juhannusristeilyllä. Siellä on isot leikkiosastot yhdessä yläkerroksessa. Ville viking ohjelmaa. Monilla näytti olevan valtavat matkalaukut, vaikka pikkurepulla pärjää. Jos osaa pitää setin kasassa maissa, onnistuu se laivallakin.
Vikingin hyteissä on puhelimet jolla voi tarvittaessa soittaa infoon. Laivalla oli myös tosi kiva sairaanhoitaja. Henkilökunta on ok, jos itse käyttäytyy normaalisti. Sen sijaan tallinkin, tallinnanlaivoissa ei voi soittaa ja asiakaspalvelu on ala-arvoista.
Hairitseeko jos jollain on isot matkalaukut ? Haloo.....
Vierailija kirjoitti:
Aivan yhtä tylyn vastauksen sain kysyessäni erästä asiaa vahtimestarilta eivät tiedä muuta kuin kulkemisesta laivan käytävillä omistajan elkein ?? Koulutusta ja käytöstapoja Cinderellan vahtimestareille heidän esimies ei ole ajan tasalla.98
Sellainen esimies, kun on alaisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko palstalla nykyään Viking-hullu?
No nyt näköjään on.
Vierailija kirjoitti:
Cinderella on hyvä laiva, jos vanhemmat pitäisi lapset kurissa. Viimeksi ruokasali oli, kuin lastentarha ei mitään rauhaa syödä.
Lapsien leikkipaikka ei myöskään ole tanssilattialla ikävää, kun on hyviä orkestereita eikä lasten takia pääse tanssimaan. Lasten vanhemmat hoitakaa asia lapsille on omakerros leikkihuoneineen.
Viking laivoissa ruoka on parempaa kuin Sijalla koskaan emme ole pettyneet.
Ollaan lasten kanssa menossa viikon päästä?
Onko Cinderella kiva laiva lapsille?
Onhan viikkarilla monta laivaa josta valita sopiva.