Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8,5 viikkoa kesälomaan. En jaksa millään.

Vierailija
24.05.2015 |

Ja sitä lomaa on ruhtinaalliset 3 viikkoa. En jaksa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää sairauslomalle.

Vierailija
2/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:02"]Jää sairauslomalle.
[/quote]
Jotenkin arvasin että tuo on eka vastaus. Ei uskalla jäädä saikulle kun joutuu pomon syyniin ja kettuilun kohteeksi.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh! Vielä kesä ja sitten kouluun <3

Vierailija
4/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:04"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:02"]Jää sairauslomalle.
[/quote]
Jotenkin arvasin että tuo on eka vastaus. Ei uskalla jäädä saikulle kun joutuu pomon syyniin ja kettuilun kohteeksi.
Ap
[/quote]Höpönlöpön. Jos lääkäri on todennut sut työkyvyttömäksi niin pomo ei voi asialle yhtään mitään. Mars työterveyteen. Joko kerrot siellä oikeasti väsymyksestäsi tai feikkaat jotain helpompaa sairautta. Selkäkivut on aika hyvä feikattava koska niitä on vaikea todentaa ja oireita on helppo matkia. Esim. ei pääse sohvalta ylös kun selkä nitkahti. Harva lääkäri lähettää ekoilla kerroilla tarkempiin tutkimuksiin.

Vierailija
5/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kesäloma aina syksyllä, viimeisenä. Olen kova sienestäjä ja heinäkuun helteet vietän toimistossa mielelläni kunhan syksyllä saan asua metsässö  <3. Kyllä se loma sieltä  tulee. :)

Vierailija
6/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Mulla lomaan 25 työpäivää ja hirveästi asioita tehtävä ennen sitä. Ihan innostavia juttuja mutta polttoaine alkaa loppua. Lomaa onneksi tiedossa viisi viikkoa. Alkanut tosin epäilyttämään riittääkö sekään enää palautumiseen.

Vierailija
7/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele näin... Kun me aikaiset lomailijat palataan töihin, niin sinä voit hehkuttaa meille tulevasta vapaudesta. Mulla enää viikko töitä ja loppukesä konttorissa ahdistaa jo nyt.

Vierailija
8/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 päivää ja loma alkaa:) 6 viikkoo!

Vierailija
9/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä loma? Ei ole kesälomaa ollu viitee vuoteen