Jee! Venäjä hävisi Euroviisut!
Ai että mä olin riwmuissani kun näin sen feikkikyynelehtimisen väistyvän. Hirveä maa, hirveä viisu, puistattavan vastenmielinen esiintyjä. Ruotsi ei ollut parhaimmistoa, mutta ihan sama. Kun vain Venäjä ei voita niin hyvä.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:40"]
Mistä vitusta sä tiedät että ne oli feikkikyyneleitä? Vittuako ne tolle naiselle buuasivat? Eihän Venäjän töpeksinnät heidän viisuedustajansa vika ole. Koko paskan vois muutenkin lopettaa. Ollaan niin helvetin teennäisen suvaitsevaisia ja maailmoja syleileviä että..Paskaa sanon minä!
[/quote]
Siinäs kuulitte! Venäjän harjoittamia ihmisoikeusrikkomuksia tulee suvaita!
/s
Tässäpä näiden kisojen tärkein anti. ;)
Venäjästä on tullut uusi Ruotsi :D
Venäjän voittaessa olisi ensi vuoden kisat olleet varsinaiset putinlandian propagandajuhlat. Onnittelut Ruotsille vaikka siellä kaikki eivät taatusti iloitse voitosta.
Ja yleisön buuaukset Venäjän pisteille. Niitähän ne ovat tilanneetkin.
Aika paljon Venäjä sai pisteitä muistellen viime vuoden buuauksia.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:32"]
Aika paljon Venäjä sai pisteitä muistellen viime vuoden buuauksia.
[/quote]Juryt nostivat venäjää, juryt tuhosivat Suomen. Vittu mitä politiikkaa. Vitut vammaisista mutta diktaattorit rulettaa.
olen niiiiin onnellinen että viisut ei tule ensi vuonna ryssälästä!!!!
Mistä vitusta sä tiedät että ne oli feikkikyyneleitä? Vittuako ne tolle naiselle buuasivat? Eihän Venäjän töpeksinnät heidän viisuedustajansa vika ole. Koko paskan vois muutenkin lopettaa. Ollaan niin helvetin teennäisen suvaitsevaisia ja maailmoja syleileviä että..Paskaa sanon minä!
Ei venäjä hävinnyt. Suomi hävisi.
Se esiintyjä oli Put-nukke. Sieltä tehtaasta se on tullut, miksi muuten tuollainen kappale?