Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä sellaista, kun teette jotain, ajattelette aina silloin jotain tiettyä juttua?

Vierailija
22.01.2022 |

Tämä voi kuulostaa vähän erikoiselta, mutta esim aina kun kuorin ja pilkon sipulia, mieleeni tulee eräs keskustelu sukulaiseni kanssa, jossa jälkeenpäin koin nolanneeni itseni ja annoin itsestäni ylimielisen kuvan.
Toinen tilanne on se kun suihkussa huuhtelen pesusientä, mieleeni tulee aina keskustelu exäni kanssa, jossa hän kertoo olleensa joskus samassa työpaikassa toisen sukulaiseni kanssa

Onko muilla tällaista?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, onko kohtalotovereita?

Vierailija
2/13 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan ja ilman mitään logiikkaa.. Kun siivoan kissan vessaa, mieleen tulee se kohtaus Da Vinci -koodista, jossa syyllinen paljastuu. Aikaisemmin muistin aina kohtauksen Hotel Babylon tv-sarjasta, jossa mies kertoo naiselle, ettei suhde muutu seksisuhteetta pidemmälle. Kun pilkon halkoja, mieleen tulee kohtauksia Juice-elokuvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun herään, alan juoda viinaa.

Vierailija
4/13 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun istun paskalla mietin Paavo Väyrystä.

Vierailija
5/13 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, suihkun lattiaa kuivatessa ajattelen erästä työkaveria.

Oletan, että olen häntä kerran ajatellut siinä tilanteessa, ja nyt se sama tilanne tulee mieleen. Eli tavallaan ajattelen sitä kertaa, kun ajattelin häntä lattiaa kuivatessa - jos ymmärtätte.

Vierailija
6/13 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tajua miksi. Puoliraakaa jauhelihaa pannulla pilkkoessani lastalla ajattelen aina jostain syystä yhtä entisen työpaikan työkaveria jolle olin kerran vähän ilkeä ja kaduttaa. Olen semmoinen kiltti nössö joka ei koskaan sano muille pahasti eli siinä mielessä katuminen on ihan normaalia, mutta yhteyttä jauhelihan paistamiseen en ymmärrä😀

Vierailija
7/13 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kun katson lähimetsän korkeita puita, sanon itselleni aina erään kansanlaulun säkeen, missä puhutaan puista.

Ja kun ajan bussilla erään tien alamäkeä, kohtaan jossa on peltoja, sanon itselleni erän Pohjanmaata koskevan lauseen.

Vierailija
8/13 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun meinaan laueta ajattelen Jussi Halla-ahoa. Pidentää seksiä ainakin 15min.

Vierailija
9/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tallentuu yleensä paikkoihin ja tekemisiin(liikkeseen) kaikki ajatukset, keskustelut, tai vaikka radion kuuntelu. Joskus eräässä työssä tuli liikuttua paljon eri paikoissa ja tein työtä itsenäisesti radiota samalla kuunnellen, niin edelleen jos menen noihin tiettyihin paikkoihin, voin muistaa mitä radiosta on tullut niissä kohdissa.

Olen havainnut tämän tapahtuvan myös muilla ihmisillä ainakin jossain määrin.

Vierailija
10/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aina kun pitää harrastaa seksiä vaimon kanssa, niin ajattelen eksää.

Vierailija
11/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun saan töissä sähköpostia kollegaltani Eevalta, Topi Sorsakoski alkaa laulaa päässäni.

Vierailija
12/13 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita ja on ihan luonnollista että joistain asioista muistaa vaikka jonkun lapsuuden tapahtuman.

Itse muistelen silmämeikkiä laittaessani isoäitiäni, joka oli vakuuttunut siitä että silmämeikki on myrkkyä ja pilaa ihon. Harvoin meikkaan edes.

Vierailija
13/13 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on. Kun on jonkun kerran ajatellut jotain juttua tiettyä asiaa tehdessä, se alkaa helposti tulla mieleen aina, kun sitä asiaa tekee. 

Mä teen muiden töiden ohella jonkin verran tallitöitä. Kun olen yksin siivoamassa karsinoita, kuuntelen radion puheohjelmia ja podcasteja kuulokkeilla. Hauskasti erilaiset aiheet (esim. Ylen Tiedetrippi-ohjelmasta) yhdistyvät hevosenpaskaan :D Kun sitten teen tallia niin, etten kuuntele mitään kuulokkeilla (kun olen jonkun toisen kanssa töissä), ohjelmien aiheet palaavat mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi