Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pino niille, jotka eivät koskaan ole kurittaneet lastaan fyysisesti, eivätkä aio niin ikinä tehdäkään.

Vierailija
21.09.2006 |

Tukistus ja luunapit lasketaan mukaan.

Minä, 35-vuotias, akateeminen, kaksi lasta

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat 5 ja 3 ja minä olen 33-vuotias akateemisesti koulutettu ihminen.

Tänään kyllä viimeeksi olisi haluttanut lyödä toisten lapsia, ku teinioppilaat koulussa käyttäytyivät kuin mitkäkin marakatit.

Vierailija
22/27 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei lasta kuriteta ruumiillisesti, ei tietenkään tarkoita, että hänet kieritettäisiin pumpuliin ja siloiteltaisiin kaikki ikävät asiat. Päinvastoin - lapsi joutuu kohtaamaan ikävät ja opeteltavat asiat kunnolla, kun huomiota ei siirretä siihen, että päähän tai selkään sattuu ja äiti huutaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opistotason tutkinto, yksityinen pph- kotiäiti, 2 lasta

Vierailija
24/27 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku ihmettelee, miten ei pärjää ilman fyysistä kuritusta, niin vastaus on että, helposti!

Meillä 4-ja 5-vuotiaat villit tapaukset, mutta onneksi äiti on jo 35, niin hän on vähän fiksumpi kuin lapsensa.. Eli ihan terveellä järjellä oon pärjänny!

Minua on pahoinpidelty lapsena ja en missään olosuhteessa halua lasteni kokevan samaa. Koen, että vanhempani ovat toimineet todella väärin.

Niin ja olen myös akateeminen.

Vierailija
25/27 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin eihän mulla oo lapsiakaan ku ne haettiin pois

Vierailija
26/27 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- riidelleet lapsen kuullen (harvoin kyllä muutenkaan)

- kiroillut lasten kuulleen

- tukistaneet lapsia

- antanut luunappia lapsille

- lyöneet lapsia

- huutaneet lapsille

- nöyryyttänyt lapsia

- sanottu lapsia tyhmäksi, huonoksi, idiooteiksi tai haukkunut lapsia tai osoittanut lapsille henkistä väkivaltaa

- laittanut lapsia jäähylle, arestiin, lelukieltoa tms

Listaamiani juttuja ei ole tehty minun eikä mieheni lapsuudenkodissa, joten ne ovat meille vieraita ja asioita jotka mielestämme eivät sovi lapsiperheeseen.

Minä 26v ja käynyt ainoastaan peruskoulun. Mies 31v ja akaateeminen. Lapset 5v 1kk, 2v 9kk ja 9kk. Molemmilla runsas kokemus kaiken ikäisistä ja eri tyyppisistä lapsista. Itse olen ollut paljon lastenhoitajana ja kyllä mä olen saanut vilitkin lapset järjestykseen ihan ilman listaamiani asioita. Lastenkasvatus on helppoa kunhan sen vain osaa :)

Vierailija
27/27 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutuksellani ei väliä. Olkoonpa miten paljon tai vähän kouluja käynyt, niin lasten koskemattomuutta täytyy aina kunnioittaa.

Miksi vanhempi tukistaa tai lyö, kun ei kerran halua lapsenkaan tukistavan tai lyövän ketään?

Tehdään tästä pitkä pino, äidit ja isät, ja näytetään näin, mitä mieltä olemme. Lapsia voi ja pitää kasvattaa ilman väkivaltaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi