Millainen sänky olisi paras väliaikaiseen asuntoon?
Lähinnä muuton vaikeus ärsyttää, työpaikan vuoksi joudun hankkimaan väliaiksen asunnon. Patja lattialle ei näin lähes viisikymppiselle ole enää hyvä ratkaisu.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ois ainakin vaikeuksia könytä pelkältä patjalta ylös, oon jo sen verran kankeeks käynyt. EN ap, mut N 58 v
Juu mulla myös, selkä vaivaa ja aamut kankeita. Lonkatkin kipeät. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin siis voiko runkopatjaa pitää lattialle ilman jalkoja ettei patja mene pilalle? Tämä ois varmaan paras vaihtoehto jos ei patja mee pilalle.
Ei ne jalat sìhen paljoa maksa
Vierailija kirjoitti:
Jyskistä korkea ilmapatja.
alko moinen pirulainen vuotaa alle viikossa mulla... oli vielä se isoin ja kallein.
Älä nyt ainakaan käytettyä sänkyä käy ostamassa, tulee luteita vaan.
Ikeasta halpaa runkopatjaa suosittelen minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis voiko runkopatjaa pitää lattialle ilman jalkoja ettei patja mene pilalle? Tämä ois varmaan paras vaihtoehto jos ei patja mee pilalle.
Ei ne jalat sìhen paljoa maksa
Jalat voi myös ostaa käytettynä. Helpompi saunottaa tai pakastaa luteiden varalta kuin kokonainen patja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ois ainakin vaikeuksia könytä pelkältä patjalta ylös, oon jo sen verran kankeeks käynyt. EN ap, mut N 58 v
Juu mulla myös, selkä vaivaa ja aamut kankeita. Lonkatkin kipeät. Ap
Voiko tarveystilannetta parantaa? Jos voi, niin se on paras vaihtoehto tulevaisuutta silmällä pitäen.
Vierailija kirjoitti:
Runkopatjan jalat Ikeassa: 15€/4 kpl. Sulla ei tohon ole varaa?
Käyt ostamassa pari metriä lautaa ja nikkaroit itsellesi alustan jolle sitten laitat patjan.
Muita vaihtoehtoja:
-riippumatto
-teltta
-retkipehmuste ja makuupussi
-pomppulinna
-sohvasänky vai mikälie vierassänky ja patja
-mies/nainen