Millainen sänky olisi paras väliaikaiseen asuntoon?
Lähinnä muuton vaikeus ärsyttää, työpaikan vuoksi joudun hankkimaan väliaiksen asunnon. Patja lattialle ei näin lähes viisikymppiselle ole enää hyvä ratkaisu.
Kommentit (28)
Runkopatja lattialla sopii kaikenikäisille.
Vierailija kirjoitti:
Jyskistä korkea ilmapatja.
Mä kokeilin tätä, mutta ei ollut mun juttu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tätä mietin, että jos sängyssä ei ole jatkoja, vaan pelkkä runkopatja lattialle, niin meneekö patja pilalle näin, lähinnä että homehtuuko tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mietin, että jos sängyssä ei ole jatkoja, vaan pelkkä runkopatja lattialle, niin meneekö patja pilalle näin, lähinnä että homehtuuko tms.
Miksi alapeukutit etkä kuitenkaan vastannut kysymykseen?
Kokoontaittuva vierassänky eli varavuode.
Vierailija kirjoitti:
Kokoontaittuva vierassänky eli varavuode.
Ei sovi mulle, tämä olisi ollut helpoin ratkaisu, meillä kotona vierassänkynä, mutta mä en vaan pysty nukkumaan tässä. Ap
Aplle ei sovi mikään.
Hae nyt vaan Ikeasta joku halvin runko ja laita siihen hyvä patja.
Vierailija kirjoitti:
Aplle ei sovi mikään.
Hae nyt vaan Ikeasta joku halvin runko ja laita siihen hyvä patja.
Ap:lla on selkävaivoja, siksi tämä vaikeus. Ikeankin sänkyrungot hinnakkaita, niihin tarvii myös sälepohjan. On tää vaikeeta.
Niin siis voiko runkopatjaa pitää lattialle ilman jalkoja ettei patja mene pilalle? Tämä ois varmaan paras vaihtoehto jos ei patja mee pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten ihmeessä se nyt homehtuisi, mihin helvettiin olet oikein muuttamassa???
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen 80cm kapea säle sänky
Liian kapea, mä tykkään leveästä nukkumapaikasta 120 × 200
cm ainakin pitää yhdelle olla.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis voiko runkopatjaa pitää lattialle ilman jalkoja ettei patja mene pilalle? Tämä ois varmaan paras vaihtoehto jos ei patja mee pilalle.
Laita - siihen - alle - vaikka - matto
sohva joka taittuu sängyksi toinen vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten ihmeessä se nyt homehtuisi, mihin helvettiin olet oikein muuttamassa???
No viiskymppinen hikoilee öisin hittovie, siksi. Pitänee nostaa patja seinää vasten päivisin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuormalavat alle jos et suoraan lattialle halua laittaa.
Kuinka väliaikaisesta asumisesta on kyse? Harkitsisin kunnollista patjaa/sänkyä, jonka sitten myyt pois kun sille ei ole enää tarvetta. Tai sitten halpa patja ja kunnollinen petari, jolle voisi myöhemmin löytyä käyttöä pysyvästä kodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No viiskymppinen hikoilee öisin hittovie, siksi. Pitänee nostaa patja seinää vasten päivisin sitten.
ja asunnossa muovimatot.
Vierailija kirjoitti:
Laitat lakanan sinne patjan alle suojaamaan pölyltä. Ei se siinä yhtään kummemmaksi mene lattialla kuin sängyssä ellet nyt asu jossain savimajassa.
Mulla ois ainakin vaikeuksia könytä pelkältä patjalta ylös, oon jo sen verran kankeeks käynyt. EN ap, mut N 58 v
Semmoinen 80cm kapea säle sänky